Dialogičnost a sociální reprezentace

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Psychologie pro každého

Publikace z oboru sociální psychologie. zabývající se problematikou vztahu sociálních jevů a lidské komunikace. Její autorka. profesorka na francouzských a anglických univerzitách. přichází s názorem. že studium sociálních jevů vyžaduje teorii sociálního poznání. jež tyto jevy pojímá jako fenomény ve ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Psychologie pro každého

Popis

Publikace z oboru sociální psychologie. zabývající se problematikou vztahu sociálních jevů a lidské komunikace. Její autorka. profesorka na francouzských a anglických univerzitách. přichází s názorem. že studium sociálních jevů vyžaduje teorii sociálního poznání. jež tyto jevy pojímá jako fenomény ve změně. v jejich historickém a kulturním vývoji. Tvrdí. že bázi pro takovou teorii poznání tvoří dialogičnost lidské mysli. Dialogičnost jako schopnost lidské mysli nazírat. tvořit a komunikovat sociální skutečnosti z hlediska jinakosti nebo v opozici k ní. Dialog. dialogické vztahy a sociální změna se zde stávají důležitou součástí sociálního poznání. Dále autorka provází čtenáře analýzou dialogických antinomií v myšlení a jazyce; zaobírá se mentálními a kolektivními reprezentacemi. jež odlišuje od reprezentací sociálních. Teorie sociálních reprezentací potom klade komunikaci a koncept změny do centra sociální psychologie. Nová kniha profesorky Ivany Markové je jedinečná a cenná tím. že spojuje koncept dialogu se sociálním poznáním. a pro obor sociální psychologie se tak stává významným přínosem.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Psychologie pro každého, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Psychologie pro každého.

Reklama