Jak nebýt úplným blbcem

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Psychologie pro každého

Kniha se d�ky sv�mu n�zvu jist� hod� v�t�to pap�rov� nebo i v�elektronick� podob� jako �ertovn� d�rek n�komu z�koleg� (nap�. ���fovi �i kolegovi k�narozenin�m � a on ani nev�, kdo p�esn� mu to dal�), ale tak� k�p��m�mu prostudov�n� ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Psychologie pro každého

Popis

Kniha se d�ky sv�mu n�zvu jist� hod� v�t�to pap�rov� nebo i v�elektronick� podob� jako �ertovn� d�rek n�komu z�koleg� (nap�. ���fovi �i kolegovi k�narozenin�m � a on ani nev�, kdo p�esn� mu to dal�), ale tak� k�p��m�mu prostudov�n� a pravideln�mu nahl�en� p��mo tomu, kdo si ji po��d�. David Gruber se zde poprv� pou�t� do �stru�n� kucha�ky�, tj. bez jak�hokoliv teoretizov�n� uv�d� typick� probl�mov� situace (pomluva; ��f �nechce nic sly�et�; manipul�tor na porad�; oso�en� pomoc� polopravdy aj.) a hned konkr�tn� komunika�n� obranu, vhodnou reakci. Brzy je v�ak cht� necht� respektov�na situace, �e ur�it� jedin� konkr�tn� komunika�n� obrana m��e n�kdy usp�t, jindy ale selhat. A tak se za��naj� prob�rat r�zn� typy lid� podle charakteru, temperamentu, osobnostn�ch preferenc� apod. �ten�� zde m� systematickou typologii t�ch, na nich� z�vis� jeho komunika�n� a t�m i pracovn� �sp�ch. Typologie lid� z�pera Davida Grubera je �plnou novinkou, v�t�inou toti� d��ve takov� p��stup sp�e kritizoval.� Ale kontinuita Gruberov�ch n�zor� je p�esto zachov�na; ukazuje, �e komunika�n� typ nen� n�jak� st�l� veli�ina, na n� m��eme v�dy s�zet p�i volb� komunika�n�ho p��stupu; ale �e hodn� z�vis� na prost�ed�-situaci a na moment�ln� dispozici komunikuj�c�ho �lov�ka. Na z�v�r autor formuluje sedm zcela nov�ch �komunika�n�ch obr��, tedy psychologick�ch dovednost�, kter� v�m obecn� umo�n� naj�t optim�ln� reakci na jakoukoliv probl�movou situaci. Jde o know-why, z n�j� znal�mu �ten��i vyplyne v�dy spr�vn� know-how. Znovu p�ed v�mi defiluj� konkr�tn� komunika�n� probl�my obdobn� t�m �vodn�m, ale s�va�imi reakcemi ji� podstatn� vysp�lej��mi, moud�ej��mi, v�ce variantn�mi. Optimalizovan�mi na samou hranici um�n� mo�n�ho.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Psychologie pro každého, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Psychologie pro každého.

Reklama