Kniha - autorka Iva Stuchlíková; Tomáš Janík, 466 strán, český, pevný bez lesklého krytu Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, ...
Dielo na veľmi jednoduchých príkladoch ukazuje, ako sa dá tvoriť a improvizovať podľa jednoduchých a vtipných obrázkov. Pre tých zručnejších sú pripravené zložitejšie abstraktné plnofarebné obrázky. Skladačky boli vytvorené primárne pre klavír, ale dajú sa ľahko adaptovať aj pre iné nástroje i spev a ...
Kniha - autor Markéta Košťálová; Dana Tvrďochová; Žaneta Křížová; Milena Bejlková; Michaela., česky Metodou prožitkové pedagogiky, pozorováním, experimentováním, hraním her, realizací hudebních, výtvarných a pracovních aktivit poskytuje publikace podporu při realizaci ŠVP PV.
Tato novinka p?in??? pedagog?m mate?sk?ch a z?kladn?ch ?kol vhled do v?uky medi?ln? v?chovy a problematiky m?di?. P?esto?e nejde o t?ma nov?, ?e?? se v ?esk? vzd?l?vac? soustav? p?edev??m na ?rovni z?kladn?ho vzd?l?v?n?, a to sp??e na druh?m stupni Z?. V t?to publikaci chceme uk?zat, jak polo?it z?klady ...
Druhé, prepracované a doplnené vydanie. Publikácia je zameraná na hlavné prvky systému didaktiky: ciele výučby; osobnosť žiaka; osobnosť učiteľa; didaktické zásady; učivo, kurikulum, štandardy; metódy, organizačné formy i materiálne prostriedky výučby; skúšanie a hodnotenie žiakov; moderné koncepcie ...
Kvalita procesu hodnotenia výkonov žiakov si zasluhuje neustálu pozornosť zo strany učiteľa, pretože kladie vysoké nároky na jeho pedagogické uvažovanie a konanie. Práve kontrola a hodnotenie výkonov žiakov však často zvádza k podvádzaniu, ktoré takto skresľuje efektívnosť aj účinnosť vyučovacích metód ...
Inkluze je v posledních letech jedním z nejdiskutovanějších témat nejen mezi pedagogy a rodiči, ale i mezi politiky. Zároveň je toto téma paradoxně málo probádané a postrádáme u něho kvalitní informace získané přímo ze školního prostředí. Tato kniha reaguje na tyto nedostatky a přináší informace, které ...
Brožúra vďaka svojmu obsahu a spôsobu spracovania témy prináša cenné poznatky, modely a stratégie edukácie nadaných. Obsahová náplň, koncepčnosť a formálne spracovanie publikácie vychádzajú z dlhodobých výskumných, publikačných a pedagogických skúseností autorov. Podáva komplexné informácie týkajúce ...
Kniha - autor Markéta Košťálová; Dana Tvrďochová; Žaneta Křížová; Milena Bejlková; Michaela., 134 stran, česky Obsahem knihy určené zejména pedagogům mateřských škol jsou inspirativní náměty na zimní činnosti a aktivity s dětmi. Každé roční období má svůj typický charakter, který se promítá do přírodních ...
Kniha - 112 strán, slovenský, brožovaná bez lesklého krytu Najkompletnejší zborník testovacích úloh pre predškolákov, ktory pripravili profesionálni pedagogickú pracovníci a psychológovia. Prostredníctvom tychto testov lahko Zistíte úroveň rozvoja svojho diétu. Testy vám navyše umožníme zosumarizovať ...
Autor : Robert Čapek, Popis : Učitel, který se rozhodne inspirovat se filozofií Líného učitele, může při učení narazit na četné praktické problémy. Jak si s nimi poradit ukazuje naše kniha "Líný učitel: Kompas moderního učitele". Třetí díl úspěšné série je zaměřen na práci se třídou a přináší širokou ...
Učitel, který se rozhodne inspirovat se filozofií Líného učitele, může při učení narazit na četné praktické problémy. Jak si s nimi poradit ukazuje naše kniha Líný učitel: Kompas moderního učitele. Třetí díl úspěšné série je zaměřen na práci se třídou a přináší širokou řadu momentů z praxe včetně doporučení ...
Zapojenie žiakov do spoločného dialógu v otázkach riešenia konfliktov v škole prostredníctvom zmierovania (mediácie) sa na základe posledných výskumov ukazuje byť vhodnou cestou prevencie proti nežiaducim spoločenským javom v prostredí škôl. Bez ohľadu na to, aký konflikt deti prežívajú, bude pre nich ...
Kniha - autor Markéta Košťálová; Dana Tvrďochová; Michaela Kukačková; Žaneta Křížová; Milen., 124 stran, česky Metodou prožitkové pedagogiky, pozorováním, experimentováním, her, hudebních, výtvarných a pracovních činností poskytuje publikace další podporu při realizaci ŠVP PV.
Pedagogika vychází z poznání, že tvořit v širokém smyslu slova může každý člověk, že tvořivost se může projevit v každé činnosti. Opírá se o praktické zkušenosti, že tvořivost lze rozvíjet a cvičit. Ve školních institucích jde především o vytváření předpokladů pro tvořivost a o vyhledávání talentu. Významné ...
Aký efekt má na mládež násilie, pornografia, vulgárnosť? A reklama? Nevystavujete sa riziku, že vám televízia podmínuje rodinu? Lekári, psychológovia, vychovávatelia i sociológovia celého sveta vysielajú výstražné signály. Z pera Luca Berroua sa k nám dostáva celostný pohľad podložený vedeckými pozorovaniami ...
Výchovné problémy vyplývající z poruch aktivity dětí patří dnes.mezi nejčastější oblasti, které rodiče a učitelé konzultují s.odbornými pracovišti. Tyto problémy velmi často vyvolávají.rozporuplné postoje jak odborné veřejnosti, tak i společnosti.Publikace se snaží obsáhnout danou problematiku komplexně ...
Príručka pre riaditeľov a zriaďovateľov základných a stredných škôl, ktorá sa podrobne venuje problematike bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v školách a školských zariadeniach. Je písaná špeciálne pre potreby tých, ktorí nesú, ako každý zamestnávateľ, zodpovednosť za plnenie povinností súvisiacich ...
Publikace je zaměřena na oblast tvořivé dramatiky, která jako prostředku využívá především dramatické, výtvarné, hudební, pohybové a literární hry a aktivity. Děti se učí najít v literatuře příklady prosociálního jednání a dokázat je aplikovat do některých situací z jejich života. V publikaci najdete ...
Metodický deň je dôležitým prvkom v procese ďalšieho vzdelávania učiteľov v systéme celoživotného vzdelávania nevyhnutného v raste osobnostného a odborného rozvoja učiteľa. Autorka na základe získaných skúseností a poznatkov predstavuje metodický deň ako náročný proces s cieľom rozšíriť povedomie učiteľskej ...