Elektronická kniha - autor Daniel H. Pink, 256 stran.Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném ...
Autor : Jiří Dušek, Popis : V 19. vydání praktické, osvědčené publikaci autor na 165 přehledech názorně "zobrazuje" zákon o DPH ve znění platném k 1. 1. 2022. Tyto přehledy jsou vždy doplněny paragrafy zákona, čímž získáváte neocenitelného pomocníka. Názorné přehledy obsahují např.: novelu pronájmů nemovitých ...
V odborné kolektivní monografii jsou popsány hlavní sektory jihočeské ekonomiky v období od roku 2004 do současnosti a zaměřuje se na vliv globalizace a globalizačních procesů, analýzu trhu práce, malého a středního podnikání, analýzu inovačních aktivit firem, zemědělské výroby a potravinářského průmyslu. ...
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová ...
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, který média mají (nebo nemají) na demokratizaci společnosti. ...
Kniha - autor Vojtěch Untermüller, 160 stran, česky Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet ...
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor je věnován i psychologii ...
Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti ...
Kniha Sama sobě šéfem aneb jak začít podnikat je určena všem ženám, které by chtěly začít podnikat nebo chtějí vědět co podnikání obnáší. Autorka popisuje všechny oblasti, kterým se každý kdo podniká musí věnovat a upozorňuje na co dát obzvlášť pozor. Čtenáři zde najdou praktické rady a tipy podané srozumitelným ...
Kniha – autor Tomáš Ježek, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha je reprezentativním sborníkem statí sedmi významných představitelů liberálně ekonomického myšlení. Nejedná se o ekonomii v úzkém smyslu slova. Pořadatel sborníku Tomáš Ježek orientoval výběr textů na hledání kořenů a na utváření ...
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd. Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce ...
How do you build and sustain a great team? The Culture Code reveals the secrets of some of the best teams in the world – from Pixar to Google to US Navy SEALs – explaining the three skills such groups have mastered in order to generate trust and a willingness to collaborate. Combining cutting-edge science, ...
Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace interpretujeme ...
Kniha - autor Marek Pavlík, 224 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Na trhu ojedinělá publikace se věnuje řízení regionů a spolupráci všech zainteresovaných skupin s cílem kvalitnějšího života v regionech a zvýšení jejich konkurenceschopnosti: Přibližuje metody hodnocení ukazatelů kvality života ...
Marketing dokáže podstatným způsobem ovlivnit lidské chování. Proto by ti, kteří zadávají a vytvářejí marketingové kampaně, měli jednat maximálně obezřetně a zodpovědně. Tak by se dal parafrázovat citát, který jsme si dovolili použít na začátku této knihy. O tom, že marketing dokáže přimět lidi dělat ...
Objevte svůj bod X - východisko vašho úspěchuVíte, kde leží váš bod X? Pokud ne, a pokud dokonce netušíte, že takový bod existuje, pak držíte v rukou správnou knihu. Bod X je totiž tím nejdůležitějším principem, základním východiskem, ze kterého by se mělo odvíjet veškeré vaše jednání. Je to to, co je ...
Může se nám zdát, že jedna krize střídá druhou, ale bez ohledu na to, co se děje okolo nás, musíme vycházet se zaměstnanci a pracovat. Jak zvládnout lidi v krizovém období? Jak je motivovat? Co dělat, když panikaří? Jak je usměrnit? V této knize najdete zkušenosti manažerů a vedoucích pracovníků, jež ...
''A statistical national treasure'' Jeremy Vine, BBC Radio 2 ''Required reading for all politicians, journalists, medics and anyone who tries to influence people (or is influenced) by statistics. A tour de force'' Popular Science Do busier hospitals have higher survival rates? How many trees are there ...
Bankovní tajemství je institutem, který poskytování služeb bankami doprovází již odedávna. Přestože je obecně známým institutem, jeho zákonná definice, včetně úpravy průlomů do bankovního tajemství, není ucelená. V posledních letech prodělává jeho podoba a možnosti průlomů do něj vlivem mnohdy protichůdných ...