Kniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Tato netradičně pojatá učebnice je plná zajímavých příkladů doprovázejících poutavý výklad, pracuje s ukázkami z denního tisku, obsahuje úkoly formou her, křížovek, osmisměrek. Jejím cílem není jen předání základních ekonomických ...
Podnikateľský mýtus Prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť Michael E. Gerber Pri podnikaní sa môžu ľudia dostať do situácie, keď im práca prerastie cez hlavu a ich podnikateľský sen sa mení na nočnú moru. Ako teda budovať podnik tak, aby prirodzene rástol a zároveň nespravil z vássvojho ...
Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti ...
Kniha – autor Tomáš Ježek, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha je reprezentativním sborníkem statí sedmi významných představitelů liberálně ekonomického myšlení. Nejedná se o ekonomii v úzkém smyslu slova. Pořadatel sborníku Tomáš Ježek orientoval výběr textů na hledání kořenů a na utváření ...
Kniha Sama sobě šéfem aneb jak začít podnikat je určena všem ženám, které by chtěly začít podnikat nebo chtějí vědět co podnikání obnáší. Autorka popisuje všechny oblasti, kterým se každý kdo podniká musí věnovat a upozorňuje na co dát obzvlášť pozor. Čtenáři zde najdou praktické rady a tipy podané srozumitelným ...
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd. Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce ...
We are living through a crisis of distraction. Plans get sidetracked, friends are ignored, work never seems to get done. Why does it feel like we''re distracting our lives away? In Indistractable, behavioural designer Nir Eyal shows what life could look like if you followed through on your intentions. ...
Bankovní tajemství je institutem, který poskytování služeb bankami doprovází již odedávna. Přestože je obecně známým institutem, jeho zákonná definice, včetně úpravy průlomů do bankovního tajemství, není ucelená. V posledních letech prodělává jeho podoba a možnosti průlomů do něj vlivem mnohdy protichůdných ...
Kniha - autor Marek Pavlík, 224 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Na trhu ojedinělá publikace se věnuje řízení regionů a spolupráci všech zainteresovaných skupin s cílem kvalitnějšího života v regionech a zvýšení jejich konkurenceschopnosti: Přibližuje metody hodnocení ukazatelů kvality života ...
Může se nám zdát, že jedna krize střídá druhou, ale bez ohledu na to, co se děje okolo nás, musíme vycházet se zaměstnanci a pracovat. Jak zvládnout lidi v krizovém období? Jak je motivovat? Co dělat, když panikaří? Jak je usměrnit? V této knize najdete zkušenosti manažerů a vedoucích pracovníků, jež ...
Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace interpretujeme ...
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
''A statistical national treasure'' Jeremy Vine, BBC Radio 2 ''Required reading for all politicians, journalists, medics and anyone who tries to influence people (or is influenced) by statistics. A tour de force'' Popular Science Do busier hospitals have higher survival rates? How many trees are there ...
The authors of the international bestseller The Decision Book teach us how to communicate better at work and in everyday life. The internationally bestselling duo Mikael Krogerus and Roman Tschäppeler have tested the 44 most important communication theories - from Aristotle\''s thoughts on presenting ...
How do you build and sustain a great team? The Culture Code reveals the secrets of some of the best teams in the world – from Pixar to Google to US Navy SEALs – explaining the three skills such groups have mastered in order to generate trust and a willingness to collaborate. Combining cutting-edge science, ...
Objevte svůj bod X - východisko vašho úspěchuVíte, kde leží váš bod X? Pokud ne, a pokud dokonce netušíte, že takový bod existuje, pak držíte v rukou správnou knihu. Bod X je totiž tím nejdůležitějším principem, základním východiskem, ze kterého by se mělo odvíjet veškeré vaše jednání. Je to to, co je ...
Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry, vám ho pomůže zvládnout. Investování do akcií je založeno na jednoduchých myšlenkách. Autor s nimi čtenáře seznamuje a vysvětluje, jak je aplikovat v praxi. ...
Marketing dokáže podstatným způsobem ovlivnit lidské chování. Proto by ti, kteří zadávají a vytvářejí marketingové kampaně, měli jednat maximálně obezřetně a zodpovědně. Tak by se dal parafrázovat citát, který jsme si dovolili použít na začátku této knihy. O tom, že marketing dokáže přimět lidi dělat ...
Novinář David Klimeš přináší ve velmi aktuální knize přehled některých z těch nejakutnějších problémů, jimž dnes čelí Česká republika. Situaci přirovnává k předčasné krizi středního věku, která se projevuje nespokojeností, nejistotou a neřešením příčin problémů. Výsledkem je "zaseklý stát" bez silných ...
Elektronická kniha - autor Daniel H. Pink, 256 stran.Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném ...