V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, ...
Kniha Život jako riziko obsahuje hlavní zásady pojišťování rizik spojených s lidským životem. Zájemci o pojištění se dozvědí jak se chytře zajistit a neutratit za pojištění příliš mnoho. Finanční poradci se naučí využívat pojistné pordukty ohleduplně a bez postranních úmyslů. Hlavním principem je sjednávání ...
V současném období dynamických změn podnikatelského prostředí a nejistot selhávají tradiční metody strategického rozhodování a řízení založené na prognózách významných faktorů ovlivňujících hospodářské výsledky společností (poptávka, prodejní a nákupní ceny, dostupnost zdrojů, měnové kurzy aj.), neboť ...
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů ...
Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxePři nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o:správném přemýšlení na cestě za úspěchemve světě, životě a byznysu, marketingu,podnikání,myšlení člověka, který nechce prohrávat,myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním ...
"Miluji svoji práci!" Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce, prožijete báječný pracovní den a se skvělým pocitem se vracíte domů. Simon Sinek na svých cestách zjistil, ...
Kniha - autor Giuseppe Ceccarelli, 224 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Poutavý průvodce světem pánské módy, který nás seznámí s klasickými kousky pánského šatníku od pyžama až po smoking. Dozvíme se, jak vznikaly, jak se vyvíjely a postupně šířily do celého světa. Řada známých mužů proslavila ...
Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk. Čtivý text proložený řadou příkladů z praxe a osobních zkušeností autora poskytuje skvělou orientaci v dnešním komplikovaném světě marketingu. Zjistěte, KDE ...
Držíte v rukou knihu, jejímž cílem je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, ...
Publikace je první česky psanou monografií na téma analýzy realitního trhu.Představuje teoretický, metodologický a praktický úvod do problematiky. Popisuje, analyzuje a komentuje všechny základní principy a zákonitosti fungování realitního trhu, včetně vztahu realitního trhu, ekonomie a hospodářské geografie. ...
Zoner Photo Studio X je aplikace pokrývající téměř všechny potřeby fotografa při práci s digitální fotografií, od stažení do počítače přes komplexní správu snímků nejen na počítači, ale i na vzdálených úložištích, až po různé možnosti publikování a sdílení snímků. Velmi rozsáhlá nabídka nástrojů, filtrů ...
Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů. Zahrnuje základní, doposud nepřeložené texty německé teorie a filozofie médií: jednak ...
Kniha - autor Tomáš Lukavec, 288 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z "malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu ...
EKONOMII DOBRA A ZLA publikovalo v roce 2011 prestižní nakladatelství Oxford University Press. Od té doby kniha oslovuje nejen české, ale i zahraniční čtenáře. Byla přeložena do 21 jazyků (včetně japonštiny a perštiny) a sklidila úspěch u odborné zahraniční kritiky (Financial Times, New York Times, Die ...
Ve své knize Douglas Rushkoff zkoumá, jak se z korporací, původně abstraktních právních entit, stala skutečnost, která dominuje současnému životu, a to zdaleka ne jen v ekonomickém ohledu. Korporativismus a jeho ideologie prostoupily všechny aspekty občanského života, obchodu i kultury.Život, s. r. o. ...
Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model ...