Youtuberem můžeš být i ty!Chcete natáčet zajímavá videa? Chcete být na YouTube vidět a sbírat subscribery? Tak v tom případě držíte v ruce tu správnou knihu, která vás naučí, jak točit a stříhat kvalitní a zajímavá videa. Slavným youtuberem se může stát kdokoliv, tak proč ne zrovna vy? Neváhejte, popadněte ...
Autor : Aleš Michl, Popis : Velkým změnám, které kdy v ekonomice nastaly, předcházely nepředvídatelné události. Nečekaně přišel mor, španělská chřipka, covid-19. Náhodný sled událostí vedl k první světové válce nebo vzestupu Hitlera. Náhle přišly i krach na newyorské burze v roce 1929, teroristické útoky ...
Zákon o elektronické evidenci tržeb s praktickým komentářem pro zvládnutí problematiky v pěti minutách, uživatelské rady a tipy, informace o souvisejících novelách daňových zákonů (slevách na dani, změně sazby DPH). Publikace shrnuje základy k tématu elektronické evidence tržeb pro podnikatele a účetní ...
Kniha - Peter Kubica, 66 strán, slovenský, pevný bez lesklého krytu Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje Skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozíciám hovorcovia Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou ...
Zákon o elektronické evidenci tržeb s praktickým komentářem pro zvládnutí problwmatiky v pěti minutách, uživatelské rady a tipy pro gastronomické provozy a ubytovací zařízení, informace o souvisejích novelách daňových zákonů. Publikace shrnuje základy k tématu elektronické evidence tržeb pro podnikatele, ...
Hospodárska kríza priniesla podmienky, ktoré nútia firmy k nepretržitému hľadaniu ciest a metód na skvalitnenie a zefektívnenie ich činností, ktoré im zabezpečia dostatočný zisk. Jednou z rozhodujúcich skutočností prežitia a prosperity firmy je práve efektívne cenové rozhodovanie, cenová politika a v ...
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních ...
Kniha - autor Ladislav Kareš; Petra Krišková, 156 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu.Autori sa v predloženej publikáciám venujte jednotlivým medzinárodným audítorským štandardom, ktore ŠÚ organickú Súčasti metodiky auditu. Vychádzajú pritom z ich oficiálneho prekladu, ktory zabezpečila slovenský ...
Knížka nazvaná INVESTICE NEJEN PRO BOHY s podtitulkem STRUČNÝ SLOVNÍK INVESTORA je naučným, ale zároveň zábavným a atraktivním průvodcem mladého začínajícího investora. Čtenáře neobtěžuje přívaly cizích slov ani krkolomnými slovními obraty, vždy jde jasně a stručně k podstatě věci. Téma zpracoval lehkým ...
Po celou historii se mezinárodní společenství snaží posílit globální měnovou a finanční stabilitu. Předkládaná publikace ukazuje, jakým způsobem se Česká republika podílela a podílí na tomto mezinárodním úsilí v oblasti globální governance, mezinárodního dohledu MMF, kurzů a kurzových režimů, řízení ...
Bratislava v Európe a Európa v Bratislave v 18. a 19. storočí. Rozpráva o histórii Slovenska a okolitých štátov, Maďarska, Rakúska, Česka a čiastočne Poľska, pretože Bratislava vždy bola mestom na hranici, priesečníkom, v ktorom sa odrážajú dejiny veľkej časti Európy.Kniha sa začína v časoch osvietenstva, ...
Kniha - autor Jiří Dušek, 128 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se podrobně věnuje nové aktuální povinnosti oznamovat přeshraniční transakce u definovaných přeshraničních uspořádání. Obsahuje související evropské předpisy a přehledy agresivního daňového plánovaní. Porovnává znění evropské ...
Mentorink je metoda, která funguje na principu rozvíjení méně zkušených jedinců, např. nových kolegů, osobami zkušenými (mentory). Autoři pojímají mentorink jako cestu k dialogu generací, jako návrat k respektování autorit, znalostí a zkušeností při zachování respektu vůči hledání nových, neobjevených ...
Nevycházíte se svým šéfem? Řekneme vám, proč to mezi vámi "neklape". Máte nového šéfa a nechcete nic pokazit? Poradíme vám, jak na to. Inspirujte se příběhy ze života a zjistěte, co zafungovalo jinde. Tato kniha vnese do vašeho vztahu se šéfem nové podněty a pomůže vám, aby se vám společně lépe pracovalo. ...
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace vyplňující mezeru v oblasti personální diagnostiky na našem trhu. V knize naleznete nejen popisy jednotlivých diagnostických metod, ale především návod, jak v široké nabídce rozpoznat metody skutečně kvalitní, a dokonce jak si vlastní testovou metodu vyrobit. ...
Nová kniha známého českého odborníka podrobně popisuje práci s nejnovější verzí oblíbeného programu Pinnacle Studio (verze 21), který je určen pro zpracování videa a hodí se pro domácnosti, amatérské kroužky, školy a další uživatele, kteří natáčejí video spíše pro radost a nezabývají se jím profesionálně. ...
Kniha - autor Oľga Poniščiaková, 200 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia sa zaoberá nielen historickým prierezom vývoja manažérskeho účtovníctva až do súčasnosti a objasnením jeho vzťahu k ostatným zložkám účtovného informačného systému, ale aj zdôraznením úzkeho vzťahu medzi manažmentom ...
Již třetí vydání praktické příručky pro neziskové organizace se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace. V knize zkušených praktiků v oblasti řízení neziskových organizací se dozvíte, ...
Kniha – autor Vít Chlebovský, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných ...
Anotace: Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat ...