Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová ...
Kniha – autor Vladimír John, 270 stran, česky, Po úspěšné knize JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA (2016) přichází Vladimír John s dalším praktickým návodem, jak podnikání zvládnout a vyhnout se častým nástrahám, které by mohly úspěšný průběh podnikání ohrozit. PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI přináší ucelený přehled ...
Viděl jsem všechny díly seriálu American Chopper. Viděl jsem, jak se ten pořad mění, roste a experimentuje. Viděl jsem, jak se staví motorky pro zábavní park, výrobce helikoptér, výrobce kamionů, výrobce aut, výrobce zmrzliny, dodavatele těžké techniky, výrobce zvukové aparatury, bowlingové firmy, Billa ...
To. co je ve firmě nejcennější. neuhlídá žádná bezpečnostní agentura. Je to ukryto v lidech. v jejich rozumu. znalostech a dovednostech. citu a vůli. Svůj potenciál mohou. ale také nemusí. rozvíjet a využívat v zájmu firmy i svém vlastním.Co brání tomu. aby se lidé chtěli a mohli chovat spolupodnikatelsky? ...
Marketing Management: A Relationship Approach, Third Edition, takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line and on-line ...
Cieľom druhého, prepracovaného a doplneneného vydania je poskytnúť čitateľovi relevantné informácie o audite a činnosti audítora pri výkone audítorských zákaziek prostredníctvom relevantnej audítorskej dokumentácie obsahujúcej dostatočné a vhodné dôkazy a podklady na podporu stanoviska, ktoré k účtovnej ...
Zajímavě napsaná i strukturovaná publikace přináší nový pohled na specifickou problematiku personálního managementu. Analytická část poskytuje zajímavou a vyváženou reflexi současného stavu a výstižně popisuje specifika stavebnictví v ČR. Kniha dle mého názoru dobře aplikuje obecnou problematiku lidských ...
Údaje v Přehledu rozšiřují naše poznatky o skutečnostech, které nebyly dříve publikovány, a také o skutečnostech, které z různých důvodů po rozdělení Československé faderativní republiky přestaly být statisticky sledovány. Toto rozsáhlé statistické dílo je určeno pro ty čtenáře, kteří se potřebují zorientovat ...
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na oblasť medzinárodných financií, vysvetľuje základný pojmový aparát, hlavné zásady a fungovanie mechanizmu medzinárodných finančných vzťahov, nástroje a inštitúcie, ktoré v tejto oblasti pôsobia, ich činnosť a úlohy v podmienkach globalizácie finančných trhov, ...
Kniha českého filosofa a esejisty J. Štogra se zabývá složitějšími souvislostmi peněz, majetku a lidských hodnot. Je určena čtenářům, kteří hledají porozumění vztahu celku lidského života a penězů a jejich roli ve společnosti. Kniha je určena také učitelům na různých stupních vzdělávání, kteří se nespokojí ...
Jsou vaši zaměstnanci málo výkonní a iniciativní? Chcete své zaměstnance motivovat, ale nevíte jak? Přijde vám finanční forma motivace už v dnešní době málo? Zkušený a úspěšný autor vám v knize poradí, jak kombinovat finanční i nefinanční motivaci a zda lépe funguje pozitivní či negativní motivace. Zjistíte, ...
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech. Na komentovaných ukázkách uvidíte, jak vést motivační a ...
Príručka je venovaná problematike finančného riadenia, pod ktorým sa rozumie vnútorný systém, ktorý škola/školské zariadenie musí nielen vytvoriť, ale aj zdokonaľovať a rozvíjať, s cieľom nakladať s verejnými financiami hospodárne, efektívne, účinne a účelne. Jeho súčasťou je aj finančná kontrola ako ...
Problematika tvorby a čerpania sociálneho fondu je najmä v súčasnom období veľmi aktuálna, čo inšpirovalo autorku k spracovaniu publikácie "Zákon o sociálnom fonde – komentár". Účelom tohto komentára je prispieť k správnej aplikácii zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v praxi a k objasneniu tých ...
Politikové a média nás každý den zahrnují doporučeními a komentáři k různým ekonomickým otázkám a událostem. Jejich vyjádření znějí přesvědčivě a v souladu s intuicí. Nejde však jen o ekonomické mýty a iluze? Pravice i levice používá pro obhajobu svých názorů tvrzení, která nejsou nijak opodstatněná. ...
Elektronická kniha - autor Eva Jelínková, 256 stran.Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních zdrojů tvorby nákladů podniku? ...
Moderní učebnice managementu pro střední školy. Zadání Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu "do života". Zabývá se ...
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na ...
Moderní učebnice managementu pro střední školy. Řešení Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu "do života". Zabývá se ...
Kniha - 56 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Praktický zošit, ktorý by mal spotrebiteľom slúžiť ako "prvá pomoc" pri riešení ich problémov. Obsahuje všetky potrebné základné informácie v prehľadnej a zrozumiteľnej podobe. Zoznámi čitateľa s postavením spotrebiteľa pri nákupe tovaru a dojednávania ...