Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem. K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků ...
Kniha – autor James McGrath; Bob Bates, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své fi rmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie ...
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, ...
V této knize ukazuji ekonomický mechanismus a motor světové globalizace, její vykrádací a sebezničující principy. Definuji čtyři zákonitosti vyjádřené jednoduchými matematickými rovnicemi. Porušování těchto principů a zákonitostí má za následek nezadržitelné směřování k ekonomickému kolapsu. Na straně ...
Kniha – autor Zdeněk Steiner, 276 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. ...
The way we work is broken. It takes forever to get anything done. Meetings and emails are incessant. Bureaucracy stifles talent and creativity. After decades of management theory and multiple waves of technological and societal change, is this really the best we can do?Aaron Dignan teaches companies ...
V odborné kolektivní monografii jsou popsány hlavní sektory jihočeské ekonomiky v období od roku 2004 do současnosti a zaměřuje se na vliv globalizace a globalizačních procesů, analýzu trhu práce, malého a středního podnikání, analýzu inovačních aktivit firem, zemědělské výroby a potravinářského průmyslu. ...
2016. Recent financial and economic crisis has highlighted the significance and relevance of business ethics in the global context. The basic objective of authors was to find out which cultural and ethical factors influence managerial decision-making in t.
What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades of wisdom and insight from the man behind hugely effective ...
Discover nine common business decision-making traps -- and learn practical tools for avoiding them -- in this "masterful," research-based guide from a professor of strategic thinking. (Daniel Kahneman, author of Thinking, Fast and Slow) We all make decisions all the time. It''s so natural that we hardly ...
Zákon o elektronické evidenci tržeb s praktickým komentářem pro zvládnutí problematiky v pěti minutách, uživatelské rady a tipy, informace o souvisejících novelách daňových zákonů (slevách na dani, změně sazby DPH). Publikace shrnuje základy k tématu elektronické evidence tržeb pro podnikatele a účetní ...
Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze ...
Kniha obsahuje originální popis struktury a obsahu modelu řízení podnikové informatiky (Management of Business Informatics, MBI). Přináší pracovníkům, kteří řídí informatiku v podnicích, pro něž nejsou informační technologie hlavním předmětem podnikání, konzistentní a flexibilní metodickou podporu řízení ...
Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit se stáva otázkou splnení požadavkú trhu, resp. potŕeb individuálních konečných spotfebitelú. A ...