Podnikatel na konci role není pro každého. Je určena pouze těm, kteří chtějí uspět. Mike Michalowicz napsal skvělou knihu určenou pro začínající podnikatele, kteří mají hluboko do kapsy, ale i pro zkušené podnikatelské harcovníky, jimž došla energie a ocitli se na konci svých sil.Držíte v rukou vašeho ...
Sada 15 metodických listů s kreativními aktivitami do hodin, pracovními listy, osmisměrkami a kvízy, které vám pomohou uvést vaše studenty do problematiky podnikání. V příručce najdete širokou škálu témat, jako je tvorba podnikatelského a finančního plánu, administrativní a daňové povinnosti podnikatele, ...
Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu skrytých šampiónů, mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku nesmírně silné postavení. Jde o firmy, jež velmi rychle ...
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi ...
Marketingový guru Philip Kotler a uznávaný poradce v oblasti marketingových strategií Milton Kotler přicházejí na pomoc všem firmám v době ekonomické recese – nabízejí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu. Autoři popisují osm klíčových strategií: * Vybudujte ...
Tato kniha vám pomůže změnit život. Naučí vás myslet jako miliardář. I kdybyste si zapamatovali pouze deset procent z moudra napsaného na stránkách této knihy, máte stále velkou šanci se stát milionářem. Nestačí jen chtít. Musíte vědět, co pro to udělat. Realitní magnát, autor bestsellerů a televizní ...
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu ...
V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať. Dozviete ...
Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonomické zpomalení je ve skutečnosti součástí epochy stále častěji se opakujících, nepředvídatelných ...
Slovo autora: V mé knize se vždy hovoří o podnikání společensky prospěšném, s dlouhodobě udržitelným ziskem a růstem hodnoty podniku. O podnikání, které vytváří podnikatelský zisk produkcí užitných statků a nadhodnoty, potřebných pro zdravý život a rozvoj lidské společnosti. Někteří neokonzervativní ...
Jak se vypořádat se současným světem v období přelomových proměn - kdy se člověku v nebývalé míře nabízí nové možnosti, ale současně s tím se ztrácí i dosavadní jistoty, orientační body, hodnoty, o něž se opíral? Co znamenají krize, jež se stávají nevyhnutelnou součástí našich osudů, a souvisí často ...
Všechny naše činnosti provázejí rizika a nejistoty. Jako obrana proti nebezpečím vznikla metoda rizikového managementu, jehož úkolem je rozpoznat míru rizika, provést zhodnocení a navrhnout opatření k eliminaci či zmírnění nebezpečí. Jednou z forem zmírnění následků škod je i pojištění – ovšem pokud ...
Řízení zpětných toků je v současnosti považováno za jednu z klíčových kompetencí managementu dodavatelsko-odběratelských řetězců. Zpětné toky představují významnou součást podnikových procesů a týkají se každého podniku či organizace. Vnímání významu a dopadu zpětných toků na řízení a existenci podniků ...
Vysvětluje, jak postupovat krok za krokem a jak uplatnit obchodní dovednosti. Anotácia: Řízení růstu podniku je vždy spojeno s problémy. Tato kniha vám pomůže zhodnotit vaši současnou situaci a vytvořit plán pro řízené rozšíření. Ukáže, jak je úspěch poměřován ve finančních pojmech a jak ho lze dosáhnoutzdokonaleným ...
Lze posílit konkurenceschopnost země bez ohrožení sociálního smíru či devastace životního prostředí? Je cíl konkurenceschopnosti na úrovni národních ekonomik smysluplný, nebo nesmyslný? O jaké předpoklady se doktrína konkurenceschopnosti na nadnárodní úrovni opírá? Jsou tyto předpoklady reálné, nebo ...
Jak se nespálit podruhé, nová kniha Františka Hroníka, respektovaného odborníka, přináší ucelený přehled o tom, jak koncipovat a realizovat ve firmách výběrové řízení. Navazuje na dnes nedostupnou knihu Jak se nespálit při výběru zaměstnanců, která byla příznivě přijata odbornou veřejností, která ji ...
Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem zejména pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při obecných zlepšovatelských aktivitách, kniha poskytuje návod, jak aplikovat metodické přístupy a nástroje Lean Six Sigma. Je ...
Klíčovými otázkami pro současné manažery nejsou jen záležitosti strategie řízení, ale také nespočetné otázky související s duchovním rozměrem veškerého konání. Tato kniha přesahuje běžné záležitosti managementu a dostává se přímo k novému paradigmatu, k novému způsobu zamyšlení se nad životem samým a ...