Sada 15 metodických listů s kreativními aktivitami do hodin, pracovními listy, osmisměrkami a kvízy, které vám pomohou uvést vaše studenty do problematiky podnikání. V příručce najdete širokou škálu témat, jako je tvorba podnikatelského a finančního plánu, administrativní a daňové povinnosti podnikatele, ...
Cenový skok, jehož jsme byli u nás, ale i jinde ve světě svědky na přelomu let 2007/2008, vyvolal pozornost nejen ekonomů, ale i běžných občanů. Pro žádného spotřebitele není pozitivní, když se ceny zboží a služeb zvyšují. Inflaci jsme očekávali, ale její razance překvapila. O tom, nakolik jde jen krátkodobý ...
V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať. Dozviete ...
Významný teoretik managementu přináší v knize zcela nové pohledy na manažerskou praxi v současných (post)krizových situacích. Zabývá se správnou implementací krizového řízení, hledáním východisek prostřednictvím inovací, optimalizací lidských zdrojů a prostřednictvím vzdělávání hledáním jedinečných kompetencí ...
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu ...
Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonomické zpomalení je ve skutečnosti součástí epochy stále častěji se opakujících, nepředvídatelných ...
Anotace: Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, včetně vrcholového managementu, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ. Na trhu ojedinělá publikace se komplexně ...
Lze posílit konkurenceschopnost země bez ohrožení sociálního smíru či devastace životního prostředí? Je cíl konkurenceschopnosti na úrovni národních ekonomik smysluplný, nebo nesmyslný? O jaké předpoklady se doktrína konkurenceschopnosti na nadnárodní úrovni opírá? Jsou tyto předpoklady reálné, nebo ...
Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem zejména pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při obecných zlepšovatelských aktivitách, kniha poskytuje návod, jak aplikovat metodické přístupy a nástroje Lean Six Sigma. Je ...
Klíčovými otázkami pro současné manažery nejsou jen záležitosti strategie řízení, ale také nespočetné otázky související s duchovním rozměrem veškerého konání. Tato kniha přesahuje běžné záležitosti managementu a dostává se přímo k novému paradigmatu, k novému způsobu zamyšlení se nad životem samým a ...
Publikace je určena:.. pro obchodníky, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem, aby dosáhli bezpečně svého cíle.. pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují a potřebují přesvědčit různé lidské charaktery. V podrobném průvodci se dozvíte:.. proč je znalost různých lidských ...
Zcela ojedinělá publikaci na našem trhu seznamuje mediky – budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou – jak praktické lékaře, tak ambulantní specialisty, kteří v ní mohou nalézt užitečné ...
Z obsahu.O autorovi 7.Úvodem 9.ČÁST I: JAK TELEFONOVAT.1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14.2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19.3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26.4. Telefonujte cíleně 33.5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38.6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43.7. ...