Kolik skutečných introvertů znáte? Odpověď vás možná překvapí. V kultuře, která nás od základní školy až po byznys vychovává k týmové práci, je vše nastavené pro úspěch extrovertů. Až díky této knize získali ti tiší svou mluvčí: Susan Cainovou. Její čtivý, důkladný a překvapivý text o tiché síle introvertů ...
Kniha se zabývá nanejvýš aktuálním tématem age managementu, zejména pak dopady změn ve věkové struktuře zaměstnanců v souvislosti s demografickým vývojem, především s ohledem na zajištění optimálního využití potenciálu věkové kategorie 50+. Hlavním cílem monografie je prezentovat ucelenou aktuální teorii ...
Jedinečné zpracování problematiky dph pro praxi v komentářích a na příkladech. Tato publikace nabízí čtenářům úplné znění zákona o DPH s navazujícím komentářem, odkazy na související ustanovení a praktické příklady. Publikace je stále jedinou na trhu, která názorným způsobem, a to na grafech, ilustracích ...
Kniha - autor Štěpán Klein, 352 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Chcete si svou cestu podnikání opravdu užít a vyvarovat se při tom začátečnických chyb? Možná nejste podnikatelský talent od přírody a vaše firma neohromí svět, ale nepotřebujete být supermanem, abyste podnikali dobře. Autor nenapsal ...
Tento produkt je v češtině. V praktickém kapesním formátu najdete přehled nejdůležitějších pojmů, sazeb, postupů a údajů z daňových zákonů pro rok 2022.
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy ...
Každý z nás, kdo měl v ruce fotoaparát, už portrétní fotografii vytvořil. Jak ale udělat ideální snímek, aby se líbil fotografovi i fotografovanému, byl bez rušivých vjemů a zároveň nebyl fádní? Nechte si poradit od zkušeného profesionála. Kniha je inspirací k portrétnímu fotografování, má však širší ...
Veletrhy a výstavy – jsou fenoménem teprve až moderní doby, který má své kořeny v průmyslové revoluci, nebo jsou respektovaným zdrojem nejprve ryze komerčních komunikací v podmínkách Česka (Czechia) kolem 10. století našeho letopočtu, kdy se začíná konstituovat obchodní svět kolem venkovských a posléze ...
První svazek knihy navazuje na předchozí autorovu práci Ekonomie přírodních národů, tentokrát se však zaměřil na Český lid, což je nejen historické vymezení předmětu zájmu, ale také hold etnologickému časopisu s tímto názvem, který vychází od roku 1891. Jestliže v ekonomii přírodních národů šlo především ...
V rokoch 2007 a 2008 svet zažíval finančný a ekonomický kolaps. Táto kniha odhaľuje jeho príčiny vrátane čoraz väčšej globálnej ekonomickej nerovnováhy, rozmach vo využívaní nových finančných nástrojov, nesprávneho riadenia rizík i úloh, ktoré pri kolapse zohrali bývanie a zadlžovanie. Odkrýva dôkazy ...
Kniha, která představuje základní přehled národních mediálních systémů euro-amerického prostoru, je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Autoři rozlišují tři základní typy mediálních systémů – polarizovaně pluralitní, demokraticko-korporativní a liberální – přičemž srovnávají fungování ...
Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený ...
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní ...
"Kniha má jedinou vadu: nevyšla před šesti lety, kdy jsem začínala já! Věcná racionalita, kterou v ní najdete, vám pomůže k správným podnikatelským rozhodnutím." – Barbora Pallová, le.