Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl ...
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky, radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. ...
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, ...
Neučte se Photoshop, naučte se s ním pracovat. Photoshop – i když si to mnoho lidí chybně myslí – není nástroj pro fotografy. Fotografům jsou určeny špičkové aplikace jako Lightroom, Capture One, ON1 a celá řada dalších. Photoshop je nástroj pro grafiky, pro pokročilé retuše a úpravy fotografií a zejména ...
Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxePři nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o:správném přemýšlení na cestě za úspěchemve světě, životě a byznysu, marketingu,podnikání,myšlení člověka, který nechce prohrávat,myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním ...
Kniha Život jako riziko obsahuje hlavní zásady pojišťování rizik spojených s lidským životem. Zájemci o pojištění se dozvědí jak se chytře zajistit a neutratit za pojištění příliš mnoho. Finanční poradci se naučí využívat pojistné pordukty ohleduplně a bez postranních úmyslů. Hlavním principem je sjednávání ...
Kolik skutečných introvertů znáte? Odpověď vás možná překvapí. V kultuře, která nás od základní školy až po byznys vychovává k týmové práci, je vše nastavené pro úspěch extrovertů. Až díky této knize získali ti tiší svou mluvčí: Susan Cainovou. Její čtivý, důkladný a překvapivý text o tiché síle introvertů ...
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní ...
V rokoch 2007 a 2008 svet zažíval finančný a ekonomický kolaps. Táto kniha odhaľuje jeho príčiny vrátane čoraz väčšej globálnej ekonomickej nerovnováhy, rozmach vo využívaní nových finančných nástrojov, nesprávneho riadenia rizík i úloh, ktoré pri kolapse zohrali bývanie a zadlžovanie. Odkrýva dôkazy ...
První svazek knihy navazuje na předchozí autorovu práci Ekonomie přírodních národů, tentokrát se však zaměřil na Český lid, což je nejen historické vymezení předmětu zájmu, ale také hold etnologickému časopisu s tímto názvem, který vychází od roku 1891. Jestliže v ekonomii přírodních národů šlo především ...
Kniha - autor Giuseppe Ceccarelli, 224 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Poutavý průvodce světem pánské módy, který nás seznámí s klasickými kousky pánského šatníku od pyžama až po smoking. Dozvíme se, jak vznikaly, jak se vyvíjely a postupně šířily do celého světa. Řada známých mužů proslavila ...
Tato kniha vám bude průvodcem džunglí finančního světa, dá vám nahlédnout pod pokličku finančních produků a připraví vás na jednání s finančními poradci a bankéři. S lehkostí objevíte principy finančních produktů a jak se při jejich výběru vyvarovat nejčastějších chyb. Naučíte se rozumět nabídkám a budete ...
Držíte v rukou knihu, jejímž cílem je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, ...
Publikace je první česky psanou monografií na téma analýzy realitního trhu.Představuje teoretický, metodologický a praktický úvod do problematiky. Popisuje, analyzuje a komentuje všechny základní principy a zákonitosti fungování realitního trhu, včetně vztahu realitního trhu, ekonomie a hospodářské geografie. ...
Kniha - autor Tomáš Lukavec, 288 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z "malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu ...