První svazek knihy navazuje na předchozí autorovu práci Ekonomie přírodních národů, tentokrát se však zaměřil na Český lid, což je nejen historické vymezení předmětu zájmu, ale také hold etnologickému časopisu s tímto názvem, který vychází od roku 1891. Jestliže v ekonomii přírodních národů šlo především ...
Kniha - autor Giuseppe Ceccarelli, 224 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Poutavý průvodce světem pánské módy, který nás seznámí s klasickými kousky pánského šatníku od pyžama až po smoking. Dozvíme se, jak vznikaly, jak se vyvíjely a postupně šířily do celého světa. Řada známých mužů proslavila ...
Držíte v rukou knihu, jejímž cílem je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, ...
Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů. Zahrnuje základní, doposud nepřeložené texty německé teorie a filozofie médií: jednak ...
Kniha - autor Tomáš Lukavec, 288 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z "malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu ...
Kniha uznávaného marketingového praktika určená pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace mapuje nové trendy v dynamicky se měnící oblasti marketingové komunikace. Na řadě příkladů úspěšných speciálních domácích i zahraničních projektů autor ukazuje ...
Jak si prosadit svou v obchodě i v životě Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha "Prodej, nebo prodají tobě" bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby komukoliv.
Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model ...
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobni značku z nuly na sto. Vysvětlí Vam, proč je budování osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat.
From the global bestselling author of The Big Short, the gripping story of the maverick scientists who hunted down Covid-19 ''It''s a foreboding,'' she said. ''A knowing that something is looming around the corner. Like how when the seasons change you can smell Fall in the air right before the leaves ...
Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé přesvědčování, propagování a prodávání. Tato dovednost je jádrem každé transakce ...
Kniha nositele Nobelovy ceny za ekonomii představuje zasvěcený pohled do procesu globálního ekonomického rozhodování a čtenářský obdiv získala jak pro svou odvahu a poctivost, tak i pro myšlenkovou hloubku a neotřelost. Joseph E. Stiglitz (1943) působil několik let jako předseda Výboru ekonomických poradců ...
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném ...
Kniha držitele novinářské ceny a reportéra deníku New York Times Mikea Isaaca představuje dramatický vzestup a pád Uberu na pozadí éry zvratů a otřesů Silicon Valley. Uber získal miliardy rizikového kapitálu a pod vedením energického a ambiciózního zakladatele sliboval revoluci ve způsobu dopravy osob ...
Kniha Naša chuť úspechu od Mariána Gerboca a Vladimíra Vaška, majiteľov firmy GVP Humenné, je výnimočným titulom. Dočítate sa o životnom príbehu dvoch podnikateľov v oblasti potravinárstva, ktorí sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti s riadením veľkoobchodu a maloobchodu. Neočakávajte nijakú teóriu: ...
Kniha - autor Zora Syslová, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního ...