Potřebujete návod, jak mít pod kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich investovat a potřebujete návod, jak na to? Zorientujte se ve vlastních financích a co nejúčelněji je využijte, aby vám vydělávaly! V novém vydání testujeme rady z předchozích let. Uvidíte, jak by si vaše investice ...
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou ...
Bratislava v Európe a Európa v Bratislave v 18. a 19. storočí. Rozpráva o histórii Slovenska a okolitých štátov, Maďarska, Rakúska, Česka a čiastočne Poľska, pretože Bratislava vždy bola mestom na hranici, priesečníkom, v ktorom sa odrážajú dejiny veľkej časti Európy.Kniha sa začína v časoch osvietenstva, ...
Údaje v Přehledu rozšiřují naše poznatky o skutečnostech, které nebyly dříve publikovány, a také o skutečnostech, které z různých důvodů po rozdělení Československé faderativní republiky přestaly být statisticky sledovány. Toto rozsáhlé statistické dílo je určeno pro ty čtenáře, kteří se potřebují zorientovat ...
Len máloktorá vec vie ľudí zaujať viac ako peniaze. Vychádzajúc z ekonomickej teórie ide o jediný statok, ktorý nedokáže nikdy u ľudí vyvolať pocit uspokojenia potreby. Akékoľvek množstvo peňazí totiž vlastníme, vždy by sme chceli mať ešte viac. Podoba peňazí sa časom menila. Pôvodne to boli úžitkové ...
Ivo Toman se narodil s Touretteovým syndromem. Má pohybové i zvukové tiky. Jako prodejce v osobním prodeji hledal způsoby, jak i přes tento handicap uspět. To se mu nejen povedlo, ale dokonce vyškolil stovky tisíc prodejců. Teď pro ně napsal tuto "první kuchařku prodeje" se spoustou prodejních fíglů. ...
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší ...
První svazek knihy navazuje na předchozí autorovu práci Ekonomie přírodních národů, tentokrát se však zaměřil na Český lid, což je nejen historické vymezení předmětu zájmu, ale také hold etnologickému časopisu s tímto názvem, který vychází od roku 1891. Jestliže v ekonomii přírodních národů šlo především ...
Nic nemůže být objektivnější než čísla a statistika. Nebo ne? Život v moderní společnosti si nelze představit bez čísel a statistik. Koronavirová krize tuto skutečnost jen podtrhla: každodenní starosti i mezinárodní dohody se odvíjely od aktuálních počtů nakažených, míry proočkovanosti či reprodukčního ...