Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní ...
Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn''t live up to expecta.
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy ...
Mr. Miller has done a superb job of researching and dissecting the operation of Buffett Partnership Ltd. and of explaining how Berkshire''s culture has evolved from its BPL origin. If you are fascinate.
Motto: " Naučte člověka rybařit a bude mít co jíst do konce života. Dejte člověku rybu, kterou ulovil někdo jiný, a bude vás volit.” Ďáblův slovník ekonomie a financí je kniha, kterou lze zařadit do dvou kategorií: kromě literatury faktu také do přihrádky humor. Kniha navazuje na původní Ďáblův slovník, ...
Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový ...
V roce 1922 vysvětlil Rudolf Steiner studentům ekonomie v takzvaném Národohospodářském kurzu zákonitosti průběhu ekonomického procesu, tedy procesu, při němž působením práce a kapitálu vznikají hodnoty. Ukázal hybné a klidové faktory tohoto procesu a poukázal na nezdravé jevy, jako je hromadění kapitálu ...
V této knize ukazuji ekonomický mechanismus a motor světové globalizace, její vykrádací a sebezničující principy. Definuji čtyři zákonitosti vyjádřené jednoduchými matematickými rovnicemi. Porušování těchto principů a zákonitostí má za následek nezadržitelné směřování k ekonomickému kolapsu. Na straně ...
Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech. Kniha přiblíží nejpodstatnější současné proudy ve vědeckém myšlení o počítačových ...
V této knize najdeš kompletní návod, jak si zabezpečíš dostatečný příjem, nejprve aktivní a potom pasivní, který pokryje všechny tvé náklady na živobytí, zábavu, hobby a partnerský život. Přesně ti vysvětlím postup, krok za krokem, jak si najdeš oblast, kterou se chceš zabývat celý život, která tě naplňuje, ...
Kniha je zaměřena na rodinné podnikání v oblasti vinařství. Protože autor procestoval většinu zemí tzv. nového vinařského světa i podstatnou část vinařských zemí Evropy, mohl se opřít o osobní zkušenosti ze zahraničních vinařství. První část knihy se věnuje teorii rodinných podniků, historii i základní ...
Držíte v rukou knihu, jejímž cílem je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, ...
Knížka nazvaná INVESTICE NEJEN PRO BOHY s podtitulkem STRUČNÝ SLOVNÍK INVESTORA je naučným, ale zároveň zábavným a atraktivním průvodcem mladého začínajícího investora. Čtenáře neobtěžuje přívaly cizích slov ani krkolomnými slovními obraty, vždy jde jasně a stručně k podstatě věci. Téma zpracoval lehkým ...
Kniha pro chytré manažery, kteří mají zájem na zvyšování výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy prostřednictvím lidského kapitálu a jeho podstatného fenoménu – leadershipu. Přináší mnoho inspirujících námětů jak efektivně využít znalostí a dovedností lidí, jak dokázat lidi motivovat, jak dosáhnout jejich ...
Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti od knihtisku přes rozmach masových médií až po globalizaci komunikace. Autor klade důraz na specifika ...
Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších ...
Nevíte si rady s vedením týmu? Potřebujete poradit jak spolupracovníky vybírat, motivovat, hodnotit? Jste zahlceni úkoly, chtěli byste si ulehčit, ale nevíte, jak a na koho práci delegovat? Jednoduše řečeno, chcete dosáhnout lepších výsledků v řízení lidí? Neexistuje žádný správný způsob řízení, který ...
Kniha - autor Jitka Skalická; Eva Vašková Čejková, 200 strán, česká, pevná bez lesklého krytu Kniha Evy Vašková Čejková je sprievodcom pre každého, kto sa rozhodol kráčať vlastnou cestou a uspieť. Nazerá pod pokrievku podnikania v Čechách, ponúka kritické hodnotenie úspechu, ale aj neúspechu a prehier, ...
Publikace je první česky psanou monografií na téma analýzy realitního trhu.Představuje teoretický, metodologický a praktický úvod do problematiky. Popisuje, analyzuje a komentuje všechny základní principy a zákonitosti fungování realitního trhu, včetně vztahu realitního trhu, ekonomie a hospodářské geografie. ...
Nobody has everything they need, all the time - so how can we make do with what we have? Economics is all about understanding the choices we make to solve this problem. With bright infographics, this informative book describes why markets are so important, how businesses work out what to sell, and how ...