Kniha - autor Markéta Šichtařová; Vladimír Pikora, 248 stran, česky Tato kniha vysvětluje, jak si naspořit a jak investovat, abychom šli do důchodu s plnou kapsou. Na střadatele se valí čím dál víc nebezpečí: Inflace, rostoucí dluhy vlád, zvyšování daní, stále větší regulace, přibývající zákazy… V takovém ...
Kam mizí vaše peníze - Jak si vytvořit dostatečnou finanční rezervu - Martina Valachová, Vydavateľ: Grada, Väzba: Paperback, Počet strán: 232, Rok vydania: 2021 * Potřebujete zjistit, kam mizí vaše peníze? * Býváte týden před výplatou téměř vždy bez peněz? * Chcete méně pracovat a více našetřit? * Znáte ...
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor je věnován i psychologii ...
Tato publikace pojednává o nepodmíněném základním příjmu, který se stává stále více diskutovaným tématem jak mezi vědci, tak mezi občany a politiky, kteří je zastupují. Téma se stále více dostává ta.
Publikace rozebírá různé druhy poskytovaných zaměstnaneckých benefitů jak z hlediska pracovněprávních předpisů, tak zejména z hlediska daňového řešení těchto benefitů na straně zaměstnance a na straně zaměstnavatele. Obsahuje i způsob zdanění zaměstnanců a aplikaci daňového řádu ve znění účinném od 1. ...
Nic nemůže být objektivnější než čísla a statistika. Nebo ne? Život v moderní společnosti si nelze představit bez čísel a statistik. Koronavirová krize tuto skutečnost jen podtrhla: každodenní starosti i mezinárodní dohody se odvíjely od aktuálních počtů nakažených, míry proočkovanosti či reprodukčního ...
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou ...
Co je skutečným pramenem prudkého růstu životní úrovně v posledních dvou stoletích? Co odlišuje úspěšné firmy od neúspěšných? Proč se některým rozvojovým zemím daří dohánět náskok vyspělého světa, zatímco jiné setrvávají v chudobě navzdory tomu, jak důsledně se řídí radami uznávaných ekonomických expertů ...
Možná byste rádi měli větší přehled v podnikatelských formalitách a principech, ale nejste ochotni se brodit se slovníkem cizích slov skrze bichle plné paragrafů a teorie. Pak právě z těchto důvodů jsou tady Pravidla podnikání do kapsy. Během chvíle získáte odpovědi na otázky jako: Na co se v podnikání ...
Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí se naučit používat koučovací techniky, nástroje a dovednosti, jež by jim pomohly při každodenním vedení lidí. V knize se dozvíte, proč je pro manažery užitečné ...
Nová monografie Uvádění začínajících učitelů do praxe mateřských škol cílí na problematiku podpory začínajících učitelů mateřských škol. Právě tomuto tématu nebyl věnovaný žádný výzkum. Stejně jako další typy škol nemají ani ty mateřské žádnou oporu pro uvádění začínajících učitelů v zákonných či metodických ...
Druhýí svazek knihy navazuje na předchozí autorovu práci Ekonomie přírodních národů, tentokrát se však zaměřil na Český lid, což je nejen historické vymezení předmětu zájmu, ale také hold etnologickému časopisu s tímto názvem, který vychází od roku 1891. Jestliže v ekonomii přírodních národů šlo především ...
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší ...
Tato nová příručka vám poskytne odborné vedení při sestavování profesionálního podnikatelského záměru, ať už chcete získat finance pro rozjezd svého podnikání, nebo naopak prodáváte svoji firmu. Pomůže vám vyprávět příběh, kterým někoho přesvědčíte, aby se s vámi podílel na realizaci vaší vize. Kniha ...
Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. ...
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z ...
Tato kniha vám bude průvodcem džunglí finančního světa, dá vám nahlédnout pod pokličku finančních produků a připraví vás na jednání s finančními poradci a bankéři. S lehkostí objevíte principy finančních produktů a jak se při jejich výběru vyvarovat nejčastějších chyb. Naučíte se rozumět nabídkám a budete ...