Kniha - autor Jiří Bréda; Eva Dandová; František Prokop, 226 stran, česky Publikace Alfa a omega ředitele školy přináší novinky ze školské legislativy a managementu. Čtenář se dozví, co se změnilo v pravidlech konkurzního řízení a konkurzních komisí a jaké změny nastaly v souvislosti s vyhláškou č. 107/2019 ...
O psaní, reklamě a duši. Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být. Od začátku roku 2014 ...
Učebnice, kterou sepsali odborníci na pojistném trhu, obsahuje dva oddíly Životní pojištění a Pojištění občanského majetku a odpovědnosti. Přináší kompletní přehled o jednotlivých produktových skupinách, v občanském pojištění ať životním či neživotním. Klade si za cíl přinést adeptům pojišťovnictví komplexní ...
Kniha - autor Giuseppe Ceccarelli, 224 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Poutavý průvodce světem pánské módy, který nás seznámí s klasickými kousky pánského šatníku od pyžama až po smoking. Dozvíme se, jak vznikaly, jak se vyvíjely a postupně šířily do celého světa. Řada známých mužů proslavila ...
Býčí trh v akciích znamenal i býčí trh publikací, zabývajících se tím, jak na akciích vydělat. Tradingová scéna byla zahlcena nápady - některé byly dobré a jiné špatné, některé byly originální a jiné pouze vykrádaly předchozí práce. Občas se ale stane, že určitý spisovatel přijde s něčím, co ho vydělí ...
Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk. Čtivý text proložený řadou příkladů z praxe a osobních zkušeností autora poskytuje skvělou orientaci v dnešním komplikovaném světě marketingu. Zjistěte, KDE ...
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, který média mají (nebo nemají) na demokratizaci společnosti. ...
Monografie zpracovává problematiku akciových společností se zaměřením na rozptýlené vlastnictví akcií, včetně corporate governance u tohoto typu akciových společností. Akciová společnost s rozptýleným vlastnictvím je vrcholem evoluce v oblasti společnos-tí. Na jednu stranu se jedná o silnou, konkurenceschopnou ...
10 PRÍBEHU PODNIKATELU, KTERÉ SE SKUTECNE STALY. Do jakých situací jsou podnikatelé schopni se dostat podceněním rizik, která mohli znát a mnohdy jim i předejít? A jak přesně jim v takových momentech může pomoci krotitel rizik podnikání? Seznamte se s deseti skutečnými a zároveň typickými příběhy z jeho ...
MIROSLAV LABAŠ (*1961, Košice) je zakladateľom, spolumajiteľom a konateľom spoločnosti Labaš, s.r.o., v súčasnosti najväčšieho domáceho veľkoobchodného a maloobchodného distribútora potravín na Slovensku. Zastrešuje vyše 700 maloobchodných predajní vlastnej značky Fresh v rámci celého územia Slovenskej ...
Monografie věnovaná ukončení podnikání čtenáře podrobně provede jak obecnými informacemi o skončení podnikání (např. statistickými údaji o tom, jaká je šance nového podniku přežít první rok), tak konkrétními případy (např. diagnostickým testem, jestli stávající krize podniku směřuje k bankrotu), jakými ...
Kolik skutečných introvertů znáte? Odpověď vás možná překvapí. V kultuře, která nás od základní školy až po byznys vychovává k týmové práci, je vše nastavené pro úspěch extrovertů. Až díky této knize získali ti tiší svou mluvčí: Susan Cainovou. Její čtivý, důkladný a překvapivý text o tiché síle introvertů ...