Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech. Na komentovaných ukázkách uvidíte, jak vést motivační a ...
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys ...
V lednu 2016 byl vydán nový standard IFRS 16 Leasingy, který výrazným způsobem mění účtování a vykazování leasingů, konkrétně u nájemce. Standard nahrazuje stávající úpravu leasingů podle IAS 17 Leasingy a bude v účinnosti od 1. ledna 2019. Tato publikace přibližuje čtenářům požadavky nového standardu, ...
Publikace se ve svém čtvrtém vydání jako jediná na trhu nejen podrobně zabývá pravidly návrhu směrnice o společném konsolidovaném základu daně, ale taktéž upozorňuje na jeho nejasnosti a úskalí. Čtvrté vydání v reakci na světovou ekonomickou a finanční krizi a její dopady do daňové politiky EU navíc ...
Ve své knize Douglas Rushkoff zkoumá, jak se z korporací, původně abstraktních právních entit, stala skutečnost, která dominuje současnému životu, a to zdaleka ne jen v ekonomickém ohledu. Korporativismus a jeho ideologie prostoupily všechny aspekty občanského života, obchodu i kultury.Život, s. r. o. ...
Při současném rozmachu mediálních a kulturálních studií míváme občas ve zvyku pozapomínat na "tradiční" ohniska oborového zájmu: dominance televize či internetu jako kdyby přehlušovala rozhlas a klasická tištěná média přesouvala do zaprášených regálů "toho, co již pominulo" a "toho, co právě pomíjí". ...
Kniha se zabývá nanejvýš aktuálním tématem age managementu, zejména pak dopady změn ve věkové struktuře zaměstnanců v souvislosti s demografickým vývojem, především s ohledem na zajištění optimálního využití potenciálu věkové kategorie 50+. Hlavním cílem monografie je prezentovat ucelenou aktuální teorii ...
Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. ...
Kniha představuje praktickou učební pomůcku zejména pro studenty ekonomických oborů. Autoři v knize vykládají vztah podnikání a globalizace velmi komplexně, reflektují nejen finanční a ekonomické, ale rovněž prostorové, sociální, politické, kulturní, environmentální, právní a informační souvislosti podnikání ...
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z ...
10 PRÍBEHU PODNIKATELU, KTERÉ SE SKUTECNE STALY. Do jakých situací jsou podnikatelé schopni se dostat podceněním rizik, která mohli znát a mnohdy jim i předejít? A jak přesně jim v takových momentech může pomoci krotitel rizik podnikání? Seznamte se s deseti skutečnými a zároveň typickými příběhy z jeho ...
Kniha - autor Jiří Bréda; Eva Dandová; František Prokop, 226 stran, česky Publikace Alfa a omega ředitele školy přináší novinky ze školské legislativy a managementu. Čtenář se dozví, co se změnilo v pravidlech konkurzního řízení a konkurzních komisí a jaké změny nastaly v souvislosti s vyhláškou č. 107/2019 ...
Kniha - autor Zora Syslová, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního ...
Kniha – autor Vladimír John, 0 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Na velmi úspěšné knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI z r. 2016 navazuje Vladimír John tématem, jež se dotýká téměř každého podnikatele. Mít zaměstnance a neohrozit přitom své podnikání mimo jiné znamená být ...
Politika potřebuje peníze a tento fakt nemá smysl přehlížet či podceňovat. Politici si musejí zajistit prostředky pro svoji činnost. Právní řád, ale i ostatní normativní systémy a především politická kultura, by se přitom měly starat o to, aby tyto prostředky nebyly poskytovány z důvodů, které jsou nekalé ...
Kniha - autor Vojtěch Untermüller, 160 stran, česky Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet ...
Publikace jednoduchým způsobem objasňuje principy řízení projektů a manažerské práce. Obsahuje praktická cvičení a tipy, které vás provedou problematikou úspěšného řízení projektu od jeho vzniku až po dokončení. Osvojte si nezbytné dovednosti pro časově a finančně efektivní řízení projektů s naší novou ...
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou ...
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní ...