Člověk byl odedávna fascinován kvalitou. Když se podíváme několik desetiletí nazpátek, na období komunismu nebo přesněji řečeno socialismu, občané komunistické střední a východní Evropy listovali západními katalogy spotřebního zboží i jiných sortimentů výrobků a obdivovali design i funkce praček, ledniček, ...
Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty ...
Vysvětluje, jak postupovat krok za krokem a jak uplatnit obchodní dovednosti. Anotácia: Řízení růstu podniku je vždy spojeno s problémy. Tato kniha vám pomůže zhodnotit vaši současnou situaci a vytvořit plán pro řízené rozšíření. Ukáže, jak je úspěch poměřován ve finančních pojmech a jak ho lze dosáhnoutzdokonaleným ...
Anotace.Víte, jak v novém týmu získat pozici leadera? Chcete zvýšit výkon svých podřízených? Tato kniha vám poradí, jak na to. Autoři čerpají z klasických i nejnovějších poznatků z výzkumu leadershipu a snaží se o jejich aplikaci. Přinášejí doporučení, jež by měla pomoci identifikovat dobré leadery i ...
Aktualizované vydání knihy se zaměřuje, stejně jako první vydání, na provozní praxi a reálné fungování ubytovacího zařízení. Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům středních a vysokých škol zajímajících se ve svých oborech o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha ...
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu ...
Anotace.Na trhu ojedinělá publikace seznamuje studenty vysokých škol a vyšších odborných škol a pracovníky v oblasti turismu s problematikou geografie turismu v mimoevropských teritoriích. Výhody knihy oproti ostatním na toto téma spočívají v tom, že autorka svět dělí podle metodiky UNWTO (vhodná návaznost ...
Jak se pozná dobrý manažer? Jaké by měl mít schopnosti, dovednosti a kompetence? Které manažerské techniky by měl umět ovládat? Na tyto otázky a mnohé další vám odpoví tato kniha. Představí vám modely pracovního chování manažera, jeho cíle, modely řízení času, plánovací nástroje. Nedílnou součástí je ...
Rozvoj výrobních sil a s ním spojený postupný přechod od ekonomiky zbožní k ekonomice znalostí mění celou společnost a podporuje vznik a rozvoj řady jevů. Jedním z jevů, s jejichž důsledky se setkáváme prakticky na každém kroku, je výrazné rozšiřování informatiky a její pronikání prakticky do všech oblastí ...
Kniha Moderní personalistika ve službách se zabývá problematikou personálního řízení v segmentu služeb na úrovni liniového a středního managementu. Nabízí informace potřebné pro pochopení významu a souvislostí personálního řízení pro vedoucí zaměstnance nejmenších pracovních kolektivů, ale také pro jednotlivé ...
Klíčovými otázkami pro současné manažery nejsou jen záležitosti strategie řízení, ale také nespočetné otázky související s duchovním rozměrem veškerého konání. Tato kniha přesahuje běžné záležitosti managementu a dostává se přímo k novému paradigmatu, k novému způsobu zamyšlení se nad životem samým a ...
Z obsahu.O autorovi 7.Úvodem 9.ČÁST I: JAK TELEFONOVAT.1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14.2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19.3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26.4. Telefonujte cíleně 33.5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38.6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43.7. ...
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi ...
V dnešním světě existuje mnoho lidí, kteří něco dovedou. Ne každý však dokáže svoji práci či znalosti prodat. Lidově řečeno – jít se svou kůží na trh. Tato kniha přináší inspiraci všem, kteří se o to chtějí pokusit. Kteří chtějí vystoupit z anonymity, získat si respekt svého okolí, vést lidi, řídit lépe ...
Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této praktické a srozumitelné knize dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, aby více a lépe přispívalo k rozvoji jednotlivců, ...
Anotace.V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např. v Jižní Koreji, Kolumbii, Dominikánské republice, ...
"Lidský mozek je nádherná věc," pronesl před několika desítkami let jeden manažer. "Začne pracovat, jakmile se probudíme, a zastaví se, jakmile se dostaneme do kanceláře." Žádné tvrzení snad nemůže být dnes vzdálenější od pravdy.Představy o práci se v současné době radikálně změnily. Pryč jsou ty časy, ...
V dnešním podnikatelském prostředí je životně důležité vědět, kam vlastně váš podnik směřuje a má-li maximální zisk. Kniha "Přežije váš podnik" je napsána tak, aby vás naučila podívat se na váš podnik znova, "od podlahy", tedy s určitým odstupem. Také vás naučí ověřit si, že dosahované zisky odrážejí ...
Je vidět, že knihu psal člověk s bohatými zkušenostmi a lékařským nadhledem. Z pohledu řízení podniků je dobře popsáno řízení lidských zdrojů a přístupy manažerů k řízení firem. Pokud jde o mne, za nejlepší pasáž považuji kapitolu Role manažera Vít Švajcr, Head of Sourcing Section, CzechInvest Snad nikde ...
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory ...