Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování ...
Jak se pozná dobrý manažer? Jaké by měl mít schopnosti, dovednosti a kompetence? Které manažerské techniky by měl umět ovládat? Na tyto otázky a mnohé další vám odpoví tato kniha. Představí vám modely pracovního chování manažera, jeho cíle, modely řízení času, plánovací nástroje. Nedílnou součástí je ...
Anotace:.Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě ...
Schopnost změny Proč jsou některé společnosti připravené na změnu a jiné ne Michael Jarrett Plíží se po chodbách vaší organizace letargie a cynismus? Základní systémy, struktury a vztahy nefungují? Jsou zaměření, kultura a identita vaší společnosti nejasné a neurčitě definované? Potom vaše organizace ...
Tato kniha vám pomůže změnit život. Naučí vás myslet jako miliardář. I kdybyste si zapamatovali pouze deset procent z moudra napsaného na stránkách této knihy, máte stále velkou šanci se stát milionářem. Nestačí jen chtít. Musíte vědět, co pro to udělat. Realitní magnát, autor bestsellerů a televizní ...
Marketingový guru Philip Kotler a uznávaný poradce v oblasti marketingových strategií Milton Kotler přicházejí na pomoc všem firmám v době ekonomické recese – nabízejí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu. Autoři popisují osm klíčových strategií: * Vybudujte ...
Anotace.Víte, jak v novém týmu získat pozici leadera? Chcete zvýšit výkon svých podřízených? Tato kniha vám poradí, jak na to. Autoři čerpají z klasických i nejnovějších poznatků z výzkumu leadershipu a snaží se o jejich aplikaci. Přinášejí doporučení, jež by měla pomoci identifikovat dobré leadery i ...
Anotace.Na trhu ojedinělá publikace seznamuje studenty vysokých škol a vyšších odborných škol a pracovníky v oblasti turismu s problematikou geografie turismu v mimoevropských teritoriích. Výhody knihy oproti ostatním na toto téma spočívají v tom, že autorka svět dělí podle metodiky UNWTO (vhodná návaznost ...
Podnikatel na konci role není pro každého. Je určena pouze těm, kteří chtějí uspět. Mike Michalowicz napsal skvělou knihu určenou pro začínající podnikatele, kteří mají hluboko do kapsy, ale i pro zkušené podnikatelské harcovníky, jimž došla energie a ocitli se na konci svých sil.Držíte v rukou vašeho ...
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu ...
Tretie, doplnené a prepracované vydanie Odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné manažérstvo kvality (TQM), kde autorka zároveň zachytila aj najnovšie trendy v metodike a filozofii TQM. Podrobne je vysvetlená história a podstata normatívneho zabezpečenia systémov manažérstva ...
Kniha poskytuje čtenářům přehled funkcí plánování, organizování, ovlivňování a kontroly, spojených s řízením v podnicích služeb, zvláště pak podniků v oboru hotelnictví, gastronomie a turismu.Je prezentována z pohledu uživatele, což znamená, že je aplikovatelná pro konkrétní úkoly, povinnosti a okruhy ...
"Lidský mozek je nádherná věc," pronesl před několika desítkami let jeden manažer. "Začne pracovat, jakmile se probudíme, a zastaví se, jakmile se dostaneme do kanceláře." Žádné tvrzení snad nemůže být dnes vzdálenější od pravdy.Představy o práci se v současné době radikálně změnily. Pryč jsou ty časy, ...
Predkladaná publikácia nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu Majtán, Š. a kol.: Podnikové hospodárstvo, ako aj na predchádzajúce vydanie predmetnej publikácie - Majdúchová, H. a kol.: Podnikové hospodárstvo - praktikum. Celkovo ide o tretie, doplnené a prepracované vydanie.Kniha je rozdelená na 12 kapitol. ...
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi ...
Vysokoškolská učebnica Podnikové hospodárstvo pre manažérov obsahuje základy podnikovej ekonomiky ako spoločensko-vednej disciplíny, ktorej predmetom skúmania je podnik. Tvorí ju 11 kapitol, v rámci ktorých autorky ponúkajú pohľad na zložky podniku, procesy a hodnotové nástroje ich riadenia. Úvodné kapitoly ...
Zcela ojedinělá publikaci na našem trhu seznamuje mediky – budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou – jak praktické lékaře, tak ambulantní specialisty, kteří v ní mohou nalézt užitečné ...
Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu skrytých šampiónů, mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku nesmírně silné postavení. Jde o firmy, jež velmi rychle ...
Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem zejména pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při obecných zlepšovatelských aktivitách, kniha poskytuje návod, jak aplikovat metodické přístupy a nástroje Lean Six Sigma. Je ...