Z obsahu.O autorovi 7.Úvodem 9.ČÁST I: JAK TELEFONOVAT.1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14.2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19.3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26.4. Telefonujte cíleně 33.5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38.6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43.7. ...
Cenový skok, jehož jsme byli u nás, ale i jinde ve světě svědky na přelomu let 2007/2008, vyvolal pozornost nejen ekonomů, ale i běžných občanů. Pro žádného spotřebitele není pozitivní, když se ceny zboží a služeb zvyšují. Inflaci jsme očekávali, ale její razance překvapila. O tom, nakolik jde jen krátkodobý ...
Anotace: Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, včetně vrcholového managementu, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ. Na trhu ojedinělá publikace se komplexně ...
V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať. Dozviete ...
Vysvětluje, jak postupovat krok za krokem a jak uplatnit obchodní dovednosti. Anotácia: Řízení růstu podniku je vždy spojeno s problémy. Tato kniha vám pomůže zhodnotit vaši současnou situaci a vytvořit plán pro řízené rozšíření. Ukáže, jak je úspěch poměřován ve finančních pojmech a jak ho lze dosáhnoutzdokonaleným ...
Jak se vypořádat se současným světem v období přelomových proměn - kdy se člověku v nebývalé míře nabízí nové možnosti, ale současně s tím se ztrácí i dosavadní jistoty, orientační body, hodnoty, o něž se opíral? Co znamenají krize, jež se stávají nevyhnutelnou součástí našich osudů, a souvisí často ...
Významný teoretik managementu přináší v knize zcela nové pohledy na manažerskou praxi v současných (post)krizových situacích. Zabývá se správnou implementací krizového řízení, hledáním východisek prostřednictvím inovací, optimalizací lidských zdrojů a prostřednictvím vzdělávání hledáním jedinečných kompetencí ...
Klíčovými otázkami pro současné manažery nejsou jen záležitosti strategie řízení, ale také nespočetné otázky související s duchovním rozměrem veškerého konání. Tato kniha přesahuje běžné záležitosti managementu a dostává se přímo k novému paradigmatu, k novému způsobu zamyšlení se nad životem samým a ...
Slovo autora: V mé knize se vždy hovoří o podnikání společensky prospěšném, s dlouhodobě udržitelným ziskem a růstem hodnoty podniku. O podnikání, které vytváří podnikatelský zisk produkcí užitných statků a nadhodnoty, potřebných pro zdravý život a rozvoj lidské společnosti. Někteří neokonzervativní ...
Analýza efektivnosti produkce a celkové produktivity faktorů zemědělských a potravinářských podniků v této monografii slouží k identifikaci zdrojů a limitů růstu českého agrárního sektoru. Autor publikace se zaměřuje na technickou efektivnost (TE – Technical Efficiency), efektivnost z rozsahu (SE – Scale ...
Lze posílit konkurenceschopnost země bez ohrožení sociálního smíru či devastace životního prostředí? Je cíl konkurenceschopnosti na úrovni národních ekonomik smysluplný, nebo nesmyslný? O jaké předpoklady se doktrína konkurenceschopnosti na nadnárodní úrovni opírá? Jsou tyto předpoklady reálné, nebo ...
Sada 15 metodických listů s kreativními aktivitami do hodin, pracovními listy, osmisměrkami a kvízy, které vám pomohou uvést vaše studenty do problematiky podnikání. V příručce najdete širokou škálu témat, jako je tvorba podnikatelského a finančního plánu, administrativní a daňové povinnosti podnikatele, ...
Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem zejména pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při obecných zlepšovatelských aktivitách, kniha poskytuje návod, jak aplikovat metodické přístupy a nástroje Lean Six Sigma. Je ...