Jak financovat nákup bytu, auta, dovolené snů? Je na koupi bytu lepší hypotéka, nebo úvěr ze stavebního spoření? Je k pořízení auta lepší leasing, anebo spotřebitelský úvěr? Jak postupovat, když nutně potřebujete peníze? Odpovědi naleznete v knížce, která by neměla chybět ve vaší knihovně! Praktický ...
Autor : Jana Skálová, Anna Suková, Popis : Pro všechny, kteří mají zájem dobře se naučit podvojně účtovat, je zde tato kniha! Zaměřuje se na nejčastější účetní operace, které nastávají v praxi podnikatele. Vhodné i pro současnou obtížnou praxi - vypichujeme změny v oblasti hmotného majetku a nehmotného ...
Autorka v neobyčejně čtivé knize představila 24 světových a českých osobností, které se svým vkladem navždy zapsali do dějin ekonomie. Bohužel, hlavní proud světové ekonomie nedostatečně oceňoval přínosy většiny zmiňovaných, myšlenky řady z nich jsou náhle oprašovány až v souvislosti se světovou krizí, ...
Řízení zpětných toků je v současnosti považováno za jednu z klíčových kompetencí managementu dodavatelsko-odběratelských řetězců. Zpětné toky představují významnou součást podnikových procesů a týkají se každého podniku či organizace. Vnímání významu a dopadu zpětných toků na řízení a existenci podniků ...
Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů i po více než dva a půl tisíci let, které uplynuly od jeho napsání. V čem spočívá jeho obliba? Paradoxně nikoliv v jeho válečnických aspektech, nýbrž v inspirativní síle pro taktické jednání s lidmi. Jeho myšlenky ocení ...
Gretchen Rubin’s year-long experiment to discover how to create true happiness. Drawing on cutting-edge science, classical philosophy, and real-world examples, Rubin delivers an engaging, eminently relatable chronicle of transformation. This special 10th Anniversary edition features a Conversation with ...
Kniha – autor John Hegarty, 128 stran, česky, polotuhá flexo.Kreativita není zaměstnáním. Pomocí kreativity vynalézáme, zdokonalujeme a definujeme náš svět.Vysvětlujeme a bavíme se. Ale co podněcuje kreativitu? Co ji inspiruje? Co ji posiluje? Tato vtipná kapesní kniha o kreativním myšlení, nahuštěná ...
Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují. Máte firmu, která distribuuje produkty, o kterých víte, že ...
Netradiční obrázkové povídání o lidech ve firmách, jejich vedoucích a nekritickém obdivu k pozitivním příkazům doby.Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. První měsíce jsou plné ...
Kniha Realita masmédií je dalším příspěvkem Niklase Luhmanna k teorii sociálních systémů, kterou tento německý sociolog ve svých dřívejších pracích aplikoval například na sféry ekonomie, politiky, vědy, práva či umění.Masmédia představují v Luhmannově pojetí jeden ze zásadních systémů moderní společnosti, ...
Kniha – autor Vladimír John, 0 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Na velmi úspěšné knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI z r. 2016 navazuje Vladimír John tématem, jež se dotýká téměř každého podnikatele. Mít zaměstnance a neohrozit přitom své podnikání mimo jiné znamená být ...
Kniha – autor Vladimír John, 270 stran, česky, Po úspěšné knize JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA (2016) přichází Vladimír John s dalším praktickým návodem, jak podnikání zvládnout a vyhnout se častým nástrahám, které by mohly úspěšný průběh podnikání ohrozit. PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI přináší ucelený přehled ...
10 PRÍBEHU PODNIKATELU, KTERÉ SE SKUTECNE STALY. Do jakých situací jsou podnikatelé schopni se dostat podceněním rizik, která mohli znát a mnohdy jim i předejít? A jak přesně jim v takových momentech může pomoci krotitel rizik podnikání? Seznamte se s deseti skutečnými a zároveň typickými příběhy z jeho ...
Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci ...
Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec, nebo pracujete sami na sebe - vám ukáže na mnoha ...
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech ...
Chytrá a zábavná kniha od zakladatele minipivovaru BrewDog shrnuje podstatu nevídaného úspěchu, kterého James Watt dosáhl punkovým přístupem. "Neztrácejte čas s pitomými podnikatelskými plány. Zapomeňte na čísla o prodeji. Nedbejte na rady. Vsaďte všechno na to, čemu věříte." Díky těmto mantrám se firma ...
Kniha – autor Hana Scholleová; Petra Štamfestová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady a otázky jsou rozděleny podle jednotlivých oblastí podnikových financí, od základů finančního managementu ...
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou.tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů ...