Elektronická kniha - autor Jan Jirák, Barbara Köpplová, 416 stran.Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace ...
Nikon D5200 Digitální zrcadlovky si již našly cestu do rukou téměř každého fotografa. Kromě řady výhod s sebou však přináší i nutnost věnovat pozornost nastavení mnohem většího počtu různých funkcí. Abyste dokázali skutečně naplno využít možnosti, které vám Nikon D5200 nabízí, připravil zkušený fotograf ...
Ivo Toman se narodil s Touretteovým syndromem. Má pohybové i zvukové tiky. Jako prodejce v osobním prodeji hledal způsoby, jak i přes tento handicap uspět. To se mu nejen povedlo, ale dokonce vyškolil stovky tisíc prodejců. Teď pro ně napsal tuto "první kuchařku prodeje" se spoustou prodejních fíglů. ...
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně ...
''Ferrazzi is breaking new ground in defining what leadership can mean in the emerging world of work'' -Arianna Huffington, founder and CEO of Thrive Global ''Ferrazzi has gone into the trenches to figure out what it really takes to empower people and make teams more than the sum of their parts. This ...
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetluje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti ...
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům ...
Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (výroba, zásobování, inovace a marketing, ...
Učebnice se zabývá základními principy financí, funkcí peněz, druhy plateb, hospodařením domácnosti, bankami, finančními produkty apod. Publikace je celobarevná, plná cvičení, příkladů, názorných ukázek a obrázků. Tematické celky: Peníze (Co jsou vlastně peníze / Bankovky a mince České republiky / Ochranné ...
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá ...
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být ...
V�zkum modern�ho rodinn�ho podnik�n� m� jednozna�n� chronologick� vymezen�: za��n� v prvn� polovin� 19. stolet� a kon�� v p��pad� n�mecko�idovsk�ch firem (nap��klad Petschkov�) nacistickou okupac� �esk�ch zem�, u n�meckojazy�n�ch firem ...
Visual thinking is hot! Agile, scrum, lean-startup and design thinking are widespread examples of new methods using visual thinking in their way of working. We see walls full of epics, stories, tasks and colored post-its. Companies are changing and in order to adapt to these quickly changing circumstances ...
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou ...
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší ...