Tato nová příručka vám poskytne odborné vedení při sestavování profesionálního podnikatelského záměru, ať už chcete získat finance pro rozjezd svého podnikání, nebo naopak prodáváte svoji firmu. Pomůže vám vyprávět příběh, kterým někoho přesvědčíte, aby se s vámi podílel na realizaci vaší vize. Kniha ...
Autor : Aleš Michl, Popis : Velkým změnám, které kdy v ekonomice nastaly, předcházely nepředvídatelné události. Nečekaně přišel mor, španělská chřipka, covid-19. Náhodný sled událostí vedl k první světové válce nebo vzestupu Hitlera. Náhle přišly i krach na newyorské burze v roce 1929, teroristické útoky ...
Ve své knize Douglas Rushkoff zkoumá, jak se z korporací, původně abstraktních právních entit, stala skutečnost, která dominuje současnému životu, a to zdaleka ne jen v ekonomickém ohledu. Korporativismus a jeho ideologie prostoupily všechny aspekty občanského života, obchodu i kultury.Život, s. r. o. ...
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní ...
Údaje v Přehledu rozšiřují naše poznatky o skutečnostech, které nebyly dříve publikovány, a také o skutečnostech, které z různých důvodů po rozdělení Československé faderativní republiky přestaly být statisticky sledovány. Toto rozsáhlé statistické dílo je určeno pro ty čtenáře, kteří se potřebují zorientovat ...
Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů. Zahrnuje základní, doposud nepřeložené texty německé teorie a filozofie médií: jednak ...
Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí se naučit používat koučovací techniky, nástroje a dovednosti, jež by jim pomohly při každodenním vedení lidí. V knize se dozvíte, proč je pro manažery užitečné ...
TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání" a ještě si celý ten proces skvěle užívali.Kniha je určena ...
Kniha – autor Miles Young; David Ogilvy, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá.David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním ...
Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk. Čtivý text proložený řadou příkladů z praxe a osobních zkušeností autora poskytuje skvělou orientaci v dnešním komplikovaném světě marketingu. Zjistěte, KDE ...
Kniha - Ľubomír Zlocha; Jozef Vozár, 340 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Reklamu upravuje Priamo či nepriamo niekolko desiatok právnych predpisová tak súkromného, ??Ako ai verejného práva. Je potrebne obsiahnuť Všetky možné variáciám reklamy a výsledkom tajte snahy je publikácia"rozhodnutím ...
Desať rokov po úspešnej knihe Náš ľadovec sa roztápa, v ktorej John Kotter a Holger Rathgeber na príbehu tučniakov vysvetlili, ako viesť ľudí v časoch turbulentných zmien, prichádzajú autori s novým a rovnako zaujímavým príbehom o tom, ako zmeniť výzvy na príležitosti. Tentoraz je dejiskom ich bájky ...
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném ...
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor je věnován i psychologii ...
Jak již z názvu vyplývá, IFRS (Mezinárodní standardy finančního výkaznictví) se zabývají především výstupem, nikoli účetním postupem. Podobně ani US GAAP (Americké obecně uznávané účetní zásady) nedefinují přesné účetní postupy, které se mají při jejich aplikaci používat.Účetním zvyklým na účetní standardy, ...