This book is a kind of "social report” on development over the past almost two decades in the areas of employment, social policies, earnings, income inequalities, and social structures with a focus to the situation of the middle class, pensioners and the poor, and socio-economic values relating to work ...
Bankovní tajemství je institutem, který poskytování služeb bankami doprovází již odedávna. Přestože je obecně známým institutem, jeho zákonná definice, včetně úpravy průlomů do bankovního tajemství, není ucelená. V posledních letech prodělává jeho podoba a možnosti průlomů do něj vlivem mnohdy protichůdných ...
From the global bestselling author of The Big Short, the gripping story of the maverick scientists who hunted down Covid-19 ''It''s a foreboding,'' she said. ''A knowing that something is looming around the corner. Like how when the seasons change you can smell Fall in the air right before the leaves ...
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o zlatě. Juraj Karpiš, autor populární knihy o finanční krizi Špatné peníze (v orig. Zlé peniaze), vás krok po kroku provede důvody a technickými aspekty spoření kupní síly ve zlatě. Zlato je unikátní pojistkou proti špatným politickým, ekonomickým a finančním scénářům. ...
"Cože, lobbista? Čím se tedy skutečně živíte?" "Lze to vůbec dělat poctivě?" "A je to legální?” "Poprvé v životě potkávám lobbistu". Podobně začínala řada autorových rozhovorů s novináři, podnikateli, manažery, studenty, akademiky i dalšími lidmi s jinak širokým rozhledem. Po kratší konverzaci přišel ...
Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco podniknout. Zatím totiž proděláváte právě tím, že je necháváte ležet ladem. Kdy jindy než teď s tím něco začít dělat! Po přečtení knihy budete ...
What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades of wisdom and insight from the man behind hugely effective ...
Chytrá a zábavná kniha od zakladatele minipivovaru BrewDog shrnuje podstatu nevídaného úspěchu, kterého James Watt dosáhl punkovým přístupem. "Neztrácejte čas s pitomými podnikatelskými plány. Zapomeňte na čísla o prodeji. Nedbejte na rady. Vsaďte všechno na to, čemu věříte." Díky těmto mantrám se firma ...
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být ...
První svazek knihy navazuje na předchozí autorovu práci Ekonomie přírodních národů, tentokrát se však zaměřil na Český lid, což je nejen historické vymezení předmětu zájmu, ale také hold etnologickému časopisu s tímto názvem, který vychází od roku 1891. Jestliže v ekonomii přírodních národů šlo především ...