Kniha - autor Kolektiv autorů, 348 stran, česky, Pevná s přebalem lesklá Kniha kolektivu autorů je pomocníkem a průvodcem všech manažerů v sociálních službách s ambicí obsáhnout podstatné oblasti a otázky, se kterými se právě manažeři potýkají. Zároveň se publikace věnuje kvalitě sociálních služeb, a ...
Len máloktorá vec vie ľudí zaujať viac ako peniaze. Vychádzajúc z ekonomickej teórie ide o jediný statok, ktorý nedokáže nikdy u ľudí vyvolať pocit uspokojenia potreby. Akékoľvek množstvo peňazí totiž vlastníme, vždy by sme chceli mať ešte viac. Podoba peňazí sa časom menila. Pôvodne to boli úžitkové ...
We are living through a crisis of distraction. Plans get sidetracked, friends are ignored, work never seems to get done. Why does it feel like we''re distracting our lives away? In Indistractable, behavioural designer Nir Eyal shows what life could look like if you followed through on your intentions. ...
Publikace Evropské právo 2 – Jednotný vnitřní trh je sondou do tradičních institutů materiálního práva EU (realizace čtyř základních svobod a právo hospodářské soutěže) a zároveň se zaměřuje na relativně nové oblasti, které se v poslední době dynamicky rozvíjejí. Širší dimenze je vyhrazena otázkám prostoru ...
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními ...
V rokoch 2007 a 2008 svet zažíval finančný a ekonomický kolaps. Táto kniha odhaľuje jeho príčiny vrátane čoraz väčšej globálnej ekonomickej nerovnováhy, rozmach vo využívaní nových finančných nástrojov, nesprávneho riadenia rizík i úloh, ktoré pri kolapse zohrali bývanie a zadlžovanie. Odkrýva dôkazy ...
Podnikateľský mýtus Prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť Michael E. Gerber Pri podnikaní sa môžu ľudia dostať do situácie, keď im práca prerastie cez hlavu a ich podnikateľský sen sa mení na nočnú moru. Ako teda budovať podnik tak, aby prirodzene rástol a zároveň nespravil z vássvojho ...
Viděl jsem všechny díly seriálu American Chopper. Viděl jsem, jak se ten pořad mění, roste a experimentuje. Viděl jsem, jak se staví motorky pro zábavní park, výrobce helikoptér, výrobce kamionů, výrobce aut, výrobce zmrzliny, dodavatele těžké techniky, výrobce zvukové aparatury, bowlingové firmy, Billa ...
To. co je ve firmě nejcennější. neuhlídá žádná bezpečnostní agentura. Je to ukryto v lidech. v jejich rozumu. znalostech a dovednostech. citu a vůli. Svůj potenciál mohou. ale také nemusí. rozvíjet a využívat v zájmu firmy i svém vlastním.Co brání tomu. aby se lidé chtěli a mohli chovat spolupodnikatelsky? ...
S podtitulem Iracionální faktory v ekonomice i v životě Také si namlouváte, že máte svá životní r ozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není. Při rozhodování ...
Kniha - 56 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Praktický zošit, ktorý by mal spotrebiteľom slúžiť ako "prvá pomoc" pri riešení ich problémov. Obsahuje všetky potrebné základné informácie v prehľadnej a zrozumiteľnej podobe. Zoznámi čitateľa s postavením spotrebiteľa pri nákupe tovaru a dojednávania ...
Billy Connoly - milovník hudby, motorkář, metla všeho nudného a všedního, snil o cestě po legendární Route 66 od chvíle, kdy poprvé uslyšel Chucka Berryho zpívat tu nejskvělejší rock and rollovou nahrávku všech dob. A nyní dostal svojí šanci - vydává se na své na míru postavené tříkolce hledat skutečnou ...
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, který média mají (nebo nemají) na demokratizaci společnosti. ...
Zajímavě napsaná i strukturovaná publikace přináší nový pohled na specifickou problematiku personálního managementu. Analytická část poskytuje zajímavou a vyváženou reflexi současného stavu a výstižně popisuje specifika stavebnictví v ČR. Kniha dle mého názoru dobře aplikuje obecnou problematiku lidských ...
Kniha Naša chuť úspechu od Mariána Gerboca a Vladimíra Vaška, majiteľov firmy GVP Humenné, je výnimočným titulom. Dočítate sa o životnom príbehu dvoch podnikateľov v oblasti potravinárstva, ktorí sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti s riadením veľkoobchodu a maloobchodu. Neočakávajte nijakú teóriu: ...
Učebnice se zabývá základními principy financí, funkcí peněz, druhy plateb, hospodařením domácnosti, bankami, finančními produkty apod. Publikace je celobarevná, plná cvičení, příkladů, názorných ukázek a obrázků. Tematické celky: Peníze (Co jsou vlastně peníze / Bankovky a mince České republiky / Ochranné ...
Monografie zpracovává problematiku akciových společností se zaměřením na rozptýlené vlastnictví akcií, včetně corporate governance u tohoto typu akciových společností. Akciová společnost s rozptýleným vlastnictvím je vrcholem evoluce v oblasti společnos-tí. Na jednu stranu se jedná o silnou, konkurenceschopnou ...
Kniha českého filosofa a esejisty J. Štogra se zabývá složitějšími souvislostmi peněz, majetku a lidských hodnot. Je určena čtenářům, kteří hledají porozumění vztahu celku lidského života a penězů a jejich roli ve společnosti. Kniha je určena také učitelům na různých stupních vzdělávání, kteří se nespokojí ...