Autor : Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Popis : Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. ...
Kniha - autor Štěpán Klein, 312 stran, česky, Brožovaná bez přebalu matná Každý rok se 25 % malých a středních firem potýká s nějakou vážnější formou krize. Přitom každá krize firmu zpomaluje a vrací její vývoj zpět. Tento poměr se v podmínkách ekonomické krize ještě zvyšuje. Kniha Firma v krizi se zaměřuje ...
Kniha - autor Jiří Dušek, 128 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se podrobně věnuje nové aktuální povinnosti oznamovat přeshraniční transakce u definovaných přeshraničních uspořádání. Obsahuje související evropské předpisy a přehledy agresivního daňového plánovaní. Porovnává znění evropské ...
Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception, design and technology, and integrate consistent prototyping and testing. The importance ...
''Ferrazzi is breaking new ground in defining what leadership can mean in the emerging world of work'' -Arianna Huffington, founder and CEO of Thrive Global ''Ferrazzi has gone into the trenches to figure out what it really takes to empower people and make teams more than the sum of their parts. This ...
''A statistical national treasure'' Jeremy Vine, BBC Radio 2 ''Required reading for all politicians, journalists, medics and anyone who tries to influence people (or is influenced) by statistics. A tour de force'' Popular Science Do busier hospitals have higher survival rates? How many trees are there ...
Kniha - autor Kolektiv autorů, 348 stran, česky, Pevná s přebalem lesklá Kniha kolektivu autorů je pomocníkem a průvodcem všech manažerů v sociálních službách s ambicí obsáhnout podstatné oblasti a otázky, se kterými se právě manažeři potýkají. Zároveň se publikace věnuje kvalitě sociálních služeb, a ...
Peniaze nehrajú len svoju klasickú úlohu v bežnej domácnosti, ale aj úlohu oveľa väčšiu, silnejšiu - národohospodársku. Peniaze ovládajú svet, ale kto ovláda peniaze? Ako ich získať? Odpovede sú mnohoraké: požičať si, investovať, zobrať si úver. Každá z týchto činností je spojená so získavaním konkrétneho ...
Publikace se zabývá manažerským rozhodováním, přičemž se zaměřuje na segment sportu. Obsahuje rovněž informace o nových trendech, ať už se jedná o analýzu rozhodovacích procesů ve sportu, management sportovních klubů, využití sportovních dat, informační technologie či právní a další aspekty probírané ...
Kniha českého ekonoma, vysokoškolského pedagoga a politika je určena nejširší veřejnosti, všem, kteří chtějí vědět, kam mizí české peníze. I jen příležitostný čtenář se ve čtivém a vtipném vyprávění dozví praktické informace o mnoha základních věcech: Co jsou vlastně peníze? Co ještě je a co už není ...
Je mimo veškerou pochybnost, že jednou z nejúčinnějších cest k rozvratu ekonomiky, k politickému chaosu a k ožebračení a tím k radikalizaci tisíců či milionů lidí je inflace. A ta teď hrozí. Nejen hrozí, už ji prožíváme. Inflace je u nás i v celém západním světě realitou. Dokazují to pocity a autentická ...
Je náročné a složité být úspěšným manažerem, když ekonomika země vzkvétá.Když se ale Česko - prakticky z měsíce na měsíc - propadne do víru covidové bouře, obstojí opravdu jen ti nejlepší. Právě oni nám jsou inspirací v těžkých dobách, ne nepodobných nástrahám a útrapám, jimž musel čelit rybář Santiago ...
Publikace provede čtenáře systémem veřejných financí v České republice v jejich reálném projevu v běžné ekonomické a sociální praxi. Pozornost je nejdříve věnována veřejným příjmům (zvláště daním), veřejným výdajům a rozpočtové soustavě v její jednotnosti. Speciální místo ve výkladu má státní rozpočet ...
An updated edition of the blockbuster bestselling leadership book that took America and the world by storm, two U.S. Navy SEAL officers who led the most highly decorated special operations unit of the Iraq War demonstrate how to apply powerful leadership principles from the battlefield to business and ...
Kam až dospěl stav etického (ne)-jednání v praxi jak pojišťoven, tak i zprostředkovatelů pojistných produktů pojišťoven, pokud musí reagovat až i legislativa? Nedělám si žádné iluze: zjevně nemravné chování se v pojišťovnictví projevuje, - podobně jako i v jiných oborech obchodního světa. Ovšem pojišťovnictví ...
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století. Zároveň dokazuje, že zástupci americké administrativy úmyslně manipulovali s médii, aby rizika jaderného zbrojení bagatelizovali, ...
Kniha - autor Tomáš Lukavec, 288 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z "malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu ...
V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění ...
Learn an entire MBA course without spending thousands and waving goodbye to two years of your lifeIf you want to succeed in business then an MBA programme is the best way to build expertise, knowledge and experience. But an MBA programme at any top school is an enormous investment in time, effort and ...
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací ...