Poprv� v lidsk� historii m�me my i na�i bl�zc� re�lnou �anci do��t se v p�im��en�m zdrav� dlouh�ho �ivota. Obavy z ekonomick� z�t�e a disharmonie pracovn�ho trhu v souvislosti se st�rnut�m populace vn�m�me jako v�zvu, kter� n�s inspiruje k v�zkum�m, ...
Objevte svůj bod X - východisko vašho úspěchuVíte, kde leží váš bod X? Pokud ne, a pokud dokonce netušíte, že takový bod existuje, pak držíte v rukou správnou knihu. Bod X je totiž tím nejdůležitějším principem, základním východiskem, ze kterého by se mělo odvíjet veškeré vaše jednání. Je to to, co je ...
Kniha - autor Yanis Varoufakis, 224 stran, anglicky, Brožovaná bez přebalu matná - autor Yanis Varoufakis, 224 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu matná What would a fair and equal society look like? The world-renowned economist and bestselling author Yanis Varoufakis presents his radical and subversive ...
Kniha je zaměřena na rodinné podnikání v oblasti vinařství. Protože autor procestoval většinu zemí tzv. nového vinařského světa i podstatnou část vinařských zemí Evropy, mohl se opřít o osobní zkušenosti ze zahraničních vinařství. První část knihy se věnuje teorii rodinných podniků, historii i základní ...
Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený ...
''The Bible of business and personal productivity'' Lifehack ''A completely revised and updated edition of the blockbuster bestseller from ''the personal productivity guru'' Fast Company Since it was first published almost fifteen years ago, David Allen''s Getting Things Done has become one of the most ...
Kniha se zabývá teoretickými základy postupů statistické indukce, které čtenáři umožní lépe porozumět statistickým metodám, aktivně je aplikovat a správně interpretovat jejich výsledky. Podrobně jsou zkoumány především odhady parametrů (bodové i intervalové) a testování statistických hypotéz. První kapitola ...
Kniha nositele Nobelovy ceny za ekonomii představuje zasvěcený pohled do procesu globálního ekonomického rozhodování a čtenářský obdiv získala jak pro svou odvahu a poctivost, tak i pro myšlenkovou hloubku a neotřelost. Joseph E. Stiglitz (1943) působil několik let jako předseda Výboru ekonomických poradců ...
Motto: " Naučte člověka rybařit a bude mít co jíst do konce života. Dejte člověku rybu, kterou ulovil někdo jiný, a bude vás volit.” Ďáblův slovník ekonomie a financí je kniha, kterou lze zařadit do dvou kategorií: kromě literatury faktu také do přihrádky humor. Kniha navazuje na původní Ďáblův slovník, ...
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech ...
Kniha Sama sobě šéfem aneb jak začít podnikat je určena všem ženám, které by chtěly začít podnikat nebo chtějí vědět co podnikání obnáší. Autorka popisuje všechny oblasti, kterým se každý kdo podniká musí věnovat a upozorňuje na co dát obzvlášť pozor. Čtenáři zde najdou praktické rady a tipy podané srozumitelným ...
Marketing dokáže podstatným způsobem ovlivnit lidské chování. Proto by ti, kteří zadávají a vytvářejí marketingové kampaně, měli jednat maximálně obezřetně a zodpovědně. Tak by se dal parafrázovat citát, který jsme si dovolili použít na začátku této knihy. O tom, že marketing dokáže přimět lidi dělat ...
V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění ...
Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit se stáva otázkou splnení požadavkú trhu, resp. potŕeb individuálních konečných spotfebitelú. A ...
______________________________NEARLY THIRTY YEARS AGO, Stanford University faculty members Jim Collins and Bill Lazier showed you how to turn an entrepreneurial business into an enduring great company. Beyond Entrepreneurship became a leadership staple, particularly among small and early-stage companies. ...
Barrister a Principal; ISBN: 80-86598-35-7; Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího.
Kniha je určena všem, kteří se potřebují dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací využívaných v podnikovém řízení. Nové vydání je kompletně aktualizováno v souvislosti s vývojem v jednotlivých oblastech. Kniha je komplexním přehledem ...
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací ...