Také řešíte na začátku každého nového školního roku ve Vaší mateřské škole nesoulady mezi dětmi? Nakonec si na sebe zvyknou, ale chce to pevné nervy a velkou trpělivost Vašich pedagogů. Aby toto období bylo v září co nejkratší a aby ke konfliktům mezi dětmi kvůli jejich jinakosti docházelo i po zbytek ...
Kniha - autor Monika Bückel-Schaal, 30 stran, česky Radost, hněv, vztek, smutek nebo strach – všechny tyto emoce děti intenzivně prožívají. Tato sada obsahuje 30 barevných karet, na nichž jsou zobrazeny každodenní situace ze života dětí a rodiny. Děti pomocí situací poznávají pocity, které samy znají, ...
Autor : Alžběta Kratochvílová, Zděňka Michalová, Popis : Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu "pravidla" a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost ...
Z díla Rudolfa Steinera vybrala a komentovala Almut Bockemühlová. Odkud se vzaly pohádky, co znamenají obrazy v nich obsažené, jakou potravu dávají pohádky lidské duši, jak využívat pohádky v pedagogice? Na tyto a další otázky dává odpověď tato kniha, která poskytuje přehled toho podstatného, co Rudolf ...
Kolektivní odborná monografie tematizuje proces národního uvědomění v literární komunikaci a ve školním prostředí od nejstarších dob po konec 19. století s přesahem do 20. století. Historické skutečnosti kolem utváření českého národa při literární komunikaci a vzdělávacím procesu rozkrývá a interpretuje ...
Kniha - autor Hana Ošlejšková; Marie Vítková, 310 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s ...
Kniha – autor Josef Maňák; Vlastimil Švec; Tomáš Janík, 84 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha rozhovorů zprostředkovává názory zástupců tří generací pedagogů na aktuální problémy vzdělávání, učitelství a pedagogiky. Záměrem autorů je přiblížit pohledy na pedagogické problémy situované v ...
Kniha – autor Petra Röderová, 204 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Text monografie pojednává o možnostech rozvoje osobnosti žáka s postižením zraku v procesu edukace. Zaměřujeme se na rozvoj potencialit žáka s postižením zraku s cílem nabytí kompetencí pro autonomní a šťastný život. Součástí ...
Publikace Jak se holky a kluci učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř obsahuje: 1) soubor her a obrázků k procvičení hlásky – dělení slov na slabiky, skládání slov, tvoření slov odvozováním, rýmování, tvoření zdrobnělin, opačný význam slov. (slouží k obohacování slovní zásoby, cvičení paměti, rozvíjení ...
Přihlásilo se vám do předškolního zařízení dítě se závažnou řečovou poruchou nebo takové, které vůbec nemluví? Rádi byste, aby se zapojilo do běžného života ve školce, ale zatím nevíte, jak na to? Máte obavy, jestli to lze bez specifické metodické podpory dobře zvládnout? Kniha si klade za cíl ukázat, ...
Práce komplexně popisuje oblast zájmového vzdělávání dospělých a hodnotí jeho význam pro rozvoj jedince a společnosti. Text analyzuje informační materiály, které ukazují situaci této oblasti v ČR, zabývá se situací na trhu vzdělávání, charakterizuje jednotlivé typy zájmového vzdělávání a uvádí i přehled ...
Zahájení školní docházky je velmi důležitou a mimořádnou událostí v životě dítěte. Nástup do školy je završením dosavadního vývoje a vstupem do nové životní etapy. Je důležité si uvědomit, že děti stejného věku mohou být různě fyzicky, mentálně či sociálně vyspělé. Velké rozdíly mohou být také mezi dětmi, ...
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma Máte pochybnosti o tom, zda je vaše dítě dostatečně zralé na vstup do školy? Nevíte, jak mu pomoci s rozvojem rozumových a grafomotorických schopností a dovedností? Tato kniha je věnována nejen rodičům předškolních dětí, ale také všem, kteří s ...
Kniha nabízí dospělým tipy, jak pozitivně reagovat na každodenní náročné situace a problematické chování dětí ve věku od tří do osmi let. Přehledným způsobem provází učitele i členy rodiny jednotlivými kroky, jejichž zapamatování usnadňují piktogramy a obrázky. Během čtení si můžete zapisovat své úvahy ...
Pracovní sešit pro předškoláky a začínající školáky zaměřený na všestranný rozvoj dítěte. Sešit je postaven jako soubor dvoustran, kde první strana je tvořena snadno zapamatovatelným příběhem v kresleném seriálu, druhá strana tematicky navazuje na příběh a rozvíjí ho úkoly zaměřenými na grafomotoriku, ...
Druh sortimentu : Kniha, KuliFerdo 1,2,3,, , Názov v originále : KuliFerdo 1,2,3.
Kniha - autor Patricia Spinelli; Genevieve Carbone; Marilyne Maugin, 224 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Mezi 6 a 12 lety je dítě zvědavé, kreativní, společenské. Hledá důvody, proč jsou věci tak, jak jsou. Jeho touha po vědění je nekonečná. Každý den je nepřetržitým sledem podnětných, životně ...
Zase nemá domácí úkol? Zase nedává pozor a ruší? Rodiče a učitelé dětí s poruchami pozornosti a hyperaktivitou zkoušejí často první poslední, střídají odměny a tresty, ale máloco zabere. Jednou z cest je dovést děti s ADHD a ADD k tomu, aby se naučily samy si zorganizovat své věci i to, co dělají. Podle ...
Výchovné problémy vyplývající z poruch aktivity dětí patří dnes.mezi nejčastější oblasti, které rodiče a učitelé konzultují s.odbornými pracovišti. Tyto problémy velmi často vyvolávají.rozporuplné postoje jak odborné veřejnosti, tak i společnosti.Publikace se snaží obsáhnout danou problematiku komplexně ...