Publikace Jak se holky a kluci učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř obsahuje: 1) soubor her a obrázků k procvičení hlásky – dělení slov na slabiky, skládání slov, tvoření slov odvozováním, rýmování, tvoření zdrobnělin, opačný význam slov. (slouží k obohacování slovní zásoby, cvičení paměti, rozvíjení ...
Kniha nabízí dospělým tipy, jak pozitivně reagovat na každodenní náročné situace a problematické chování dětí ve věku od tří do osmi let. Přehledným způsobem provází učitele i členy rodiny jednotlivými kroky, jejichž zapamatování usnadňují piktogramy a obrázky. Během čtení si můžete zapisovat své úvahy ...
Zahájení školní docházky je velmi důležitou a mimořádnou událostí v životě dítěte. Nástup do školy je završením dosavadního vývoje a vstupem do nové životní etapy. Je důležité si uvědomit, že děti stejného věku mohou být různě fyzicky, mentálně či sociálně vyspělé. Velké rozdíly mohou být také mezi dětmi, ...
Kniha se komplexně zabývá problematikou vzdělávání žáků migrantů a žáků z etnických menšin. Všímá si přitom role všech relevantních aktérů a postupuje při prozkoumání vztahu mezi etnicitou a vzděláváním od makrosociální úrovně reprezentované např. vzdělávacími politikami až po mikrosociologickou rovinu ...
Kniha je pátou publikací z cyklu logopedických textů určených převážně dětem, které mají v řeči větší obtíže než pouze výslovnostní. Přímo navazuje na knihu Říkanky pro upevnění hlásek C, S, Z. Ilustrované básničky sloužící k upevnění tupých sykavek Č, Š, Ž v různých pozicích ve slově respektují vývoj ...
Kniha - autor Miroslav Procházka, 124 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato ...
Kniha - autor Ivana Vlková, 43 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Cílená stimulace vizuomotoriky v předškolním a mladším školním věku je nezbytným předpokladem k úspěšnému zvládnutí čtení a psaní. Právě na podporu spolupráce ruky a oka se zaměřuje tato publikace. Přináší celou řadu úkolů a aktivit, ...
Z díla Rudolfa Steinera vybrala a komentovala Almut Bockemühlová. Odkud se vzaly pohádky, co znamenají obrazy v nich obsažené, jakou potravu dávají pohádky lidské duši, jak využívat pohádky v pedagogice? Na tyto a další otázky dává odpověď tato kniha, která poskytuje přehled toho podstatného, co Rudolf ...
Elektronická kniha - autor Lucie Zormanová, 160 stran.Jedinečný didaktický text se komplexně zabývá tématem výukových metod - jejich vývojem a klasifikací. Popisuje jak metody tradiční, tak inovativní a snaží se je přehledně a pomocí názorných příkladů přiblížit čtenářům, a poskytnout tak inspiraci při ...
Anotace.Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, ...
Anotace: Sociální pedagogika je disciplína, studijní obor i předmět individuálního zájmu, jenž se stal v současné době velmi frekventovaným. Přinášíme vám proto ucelenější přehled problematiky, která je předmětem zájmu sociální pedagogiky a pokoušíme se tak o komplexní pohled na minulost i současnost ...
Perfect all.Booklet case with a hidden magnetic fastener.Stand function for viewing videos.Slip.Soft inside lining that protects the sensitive display.Booklet case with a slim design.Smartphone holder with rubber finish that is pleasant to the touch.Finely structured booklet surface for especially secure ...
Kniha – autor Marta Franclová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zabývá důležitým tématem pedagogické teorie a praxe a zároveň zlomovou událostí v životě dítěte a jeho rodiny - nástupem do první třídy základní školy. Školák přechází do životní etapy, která přináší mnoho nového. ...
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby jak z hlediska jednotlivců, ...
Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace, zahrnuta jsou i témata komunikace dětí s mentálním postižením, sociální služby a využití terapeuticko-formativních metod. ...
Proč má, či dokonce musí být pedagog sociálněpsychologicky orientován? Erudovaný autor, uznávaný pedagogický odborník vysvětluje prostřednictvím této přehledné a vyhledávané monografie, jak může fundovanost v sociální psychologii obohatit profesi pedagoga a přinést prospěch ve výchově a vzdělávání žáků ...
Kniha – autor Lenka Gulová; Radim Šíp, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí výběr z tradičních i méně tradičních analytických metod, jež lze využít k výzkumu pedagogické reality (zakotvená teorie, analýza konstituce významů, diskurzivní analýza a další). Nabízí všem, kdo se ...
Přihlásilo se vám do předškolního zařízení dítě se závažnou řečovou poruchou nebo takové, které vůbec nemluví? Rádi byste, aby se zapojilo do běžného života ve školce, ale zatím nevíte, jak na to? Máte obavy, jestli to lze bez specifické metodické podpory dobře zvládnout? Kniha si klade za cíl ukázat, ...